Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade en person när jag var ute och firade min födelsedag i fredags. Vi pratade typ inget under kvällen, men jag gav hen mitt nummer när klubben stängde, och vi har smsat en del. Verkar som att vi ska ses nästa helg, om ingen av oss hinner tappa intresset innan dess.

Svar från tindermatchningen, han får heta "Pendlaren". :)

Var lite rädd att han skulle blitt förolämpad av det sista jag skrev och inte svara... men tack och lov inte, jag tänker inte sitta och väga varje ord på guldvåg heller så. Hittills har vi skrivit väldigt öppet, känns bra.

Svar från tindermatchningen, han får heta "Pendlaren". :)

Var lite rädd att han skulle blitt förolämpad av det sista jag skrev och inte svara... men tack och lov inte, jag tänker inte sitta och väga varje ord på guldvåg heller så. Hittills har vi skrivit väldigt öppet, känns bra.

Vill du berätta vad du skrev? :)

Vill du berätta vad du skrev? :)

Såhär skrev jag. Och ifall nån skulle känna sig provocerad så avböjer jag mig diskussion. Det är hur jag känner och det skulle bara till honom och han blev inte förolämpad så... :)

Bifogade filer

• 20191006_200800.webp
    20191006_200800.webp
    29,4 KB · Visningar: 36
Det här inlägget var jättenyttigt för mig!
Jag har haft lite liknande tankar och känslor i min sits, både om att behöva styra tidigare och att inte känna så nu. Samtidigt har jag haft svårt att hitta rätt med hur mina tankar o känslor går.

Så bra den här tråden är för att få ventilera, läsa andras resor och få en massa olika perspektiv på saker att fundera över och se hur/om de passar in på sig själv.
Vad kul att du kände så, och jag håller verkligen med, den här tråden är helt grym på många sätt. Underhållning och spänning i att följa andras resor och utveckling, tankeväckande nya perspektiv, skön igenkänning, sunt ifrågasättande av saker som kan vara lätt att ta för givet, pepp, stöd och uppmuntran, och en fin gemenskap. Jag är inte själv den som är mest aktiv med att skriva och ge respons på andras inlägg, men det finns sån värme här tycker jag.

Efter flera dagar av knappt någon kontakt med Musikern så fick jag ett kort men trevligt meddelande där han skrev att han hoppades dagarna skulle gå fort tills vi ska ses och lite pluttiga emojis. :)
Nu känns det lite mer hoppfullt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 809
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII