Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar från tindermatchningen, han får heta "Pendlaren".
Var lite rädd att han skulle blitt förolämpad av det sista jag skrev och inte svara... men tack och lov inte, jag tänker inte sitta och väga varje ord på guldvåg heller så. Hittills har vi skrivit väldigt öppet, känns bra.
Vill du berätta vad du skrev?
Såhär skrev jag. Och ifall nån skulle känna sig provocerad så avböjer jag mig diskussion. Det är hur jag känner och det skulle bara till honom och han blev inte förolämpad så...
Tycker inte alls det var nånting att reagera på
Vad kul att du kände så, och jag håller verkligen med, den här tråden är helt grym på många sätt. Underhållning och spänning i att följa andras resor och utveckling, tankeväckande nya perspektiv, skön igenkänning, sunt ifrågasättande av saker som kan vara lätt att ta för givet, pepp, stöd och uppmuntran, och en fin gemenskap. Jag är inte själv den som är mest aktiv med att skriva och ge respons på andras inlägg, men det finns sån värme här tycker jag.Det här inlägget var jättenyttigt för mig!
Jag har haft lite liknande tankar och känslor i min sits, både om att behöva styra tidigare och att inte känna så nu. Samtidigt har jag haft svårt att hitta rätt med hur mina tankar o känslor går.
Så bra den här tråden är för att få ventilera, läsa andras resor och få en massa olika perspektiv på saker att fundera över och se hur/om de passar in på sig själv.
Tror du att det kan bli mer känslor eller är det tvärkört? (förbannade autokorrekt som vill skriva tvärflöjt ist)Tjejen från tidigare i veckan kommer hit imorgon. Väldigt lite känslor inblandat, men det känns bra.
Hon är ingen jag skulle vilja ha en relation med, vi har inga gemensamma intressen eller speciellt mycket att prata om. Så det räcker med sex, tror jag vi båda tänker.Tror du att det kan bli mer känslor eller är det tvärkört? (förbannade autokorrekt som vill skriva tvärflöjt ist)
Hon är ingen jag skulle vilja ha en relation med, vi har inga gemensamma intressen eller speciellt mycket att prata om. Så det räcker med sex, tror jag vi båda tänker.
Jag visste inte ens att det gickMin dejt har ändrat färg på messenger chatten å tummen upp till ett hjärta. Känns seriöst, aldrig varit med om att nån har ändrat färg på messenger tidigare.
Då är vi tvåJag visste inte ens att det gick
Jag visste inte ens att det gick
+ @MidnightSoul
Jag gör det på många av mina chattar med mina vänner älskar det!