Spelterm. En värld, typ. Alltså kartan man spelar på!
Ah! Noll koll på spelvärlden. Fick inte ihop att han letat utsäde (till att odla på er gård typ) med resten av inlägget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelterm. En värld, typ. Alltså kartan man spelar på!
Jag vet inte men jag får ont i magen av att läsa om din resa och då känner jag dig inte alls.Spelterm. En värld, typ. Alltså kartan man spelar på!
Jag vet inte men jag får ont i magen av att läsa om din resa och då känner jag dig inte alls.
Svar från en annan på Tinder... tyvärr verkar han bara vara här på semester...
Det känns som om det börjar tappa fart med Musikern
Jag tycker det är svårt och lite döfött att få något att växa när man ses så lite och mest chattar.
Jag blir allt mer tveksam till om han har tid för att ses på det sättet som jag vill/behöver. Han hinner knappt prata i telefon. Då är det svårt att lära känna varandra. Poängen med att dejta någon för mig var att hitta en skön person att göra kul grejer med och där det med tiden kan bli mer. Men för det krävs ju att personen har lite tid.
Men vi trivs svinbra ihop när vi väl ses och båda verkar tycka mycket om den andra.
Svårt det här. Får se hur Onsdagens dejt ter sig.
Jag har varit inne lite på Tinder och svept runt sista veckan. Fick en matchning och vi har chattat en del och pratade i telefon i går. En trevlig kille men han är lite ung. Är osäker på om vi är synkade i var vi befinner oss i livet.
Frukostdejt med person det absolut inte finns några känslor för annat än som kompis?Precis haft frukostdejt i Minecraft med en sömnig men uppspelt amerikan som ägnat sin kväll åt att hitta ett perfekt seed och den perfekta platsen för att vi ska kunna bygga en liten gård med hästar och får.
Vi är så jävla nördiga, men på nått sätt är den digitala närvaron en tröst när avståndet irl är så stort.
6 veckor kvar...
Jag vet inte men jag får ont i magen av att läsa om din resa och då känner jag dig inte alls.
Jag känner kanske @Migo lite mer, och är faktiskt helt lugn. Inte värre än vilken tinderdejt som helst.
Aaah. I den här tråden får man älta och vräka ur sig väl? ^^
Alltså, vi kompisflirtar från var sin sida jordklotet. Att bygga riktig gård ihop känns som att gå lite snabbt framåt@Migo Inser nu att jag inte heller fattar om du menade gård irl (det tänkte jag ) eller i spelet
Aha. Eftersom Migo först använde ”kräka ur sig” så trodde jag att ditt svar var till henne.Va, oj nej, jag syftade inte alls på @Migo. Bara mig själv.
Jag ser inga som helst skäl till att lägga energi på att övertyga dig om nåntingFrukostdejt med person det absolut inte finns några känslor för annat än som kompis?
Aha. Eftersom Migo först använde ”kräka ur sig” så trodde jag att ditt svar var till henne.
Ja det är det, men svårt, lite måste ju ändå hjärnan få vara med. I fallet med den här killen kände jag direkt vi började skriva och han drog igång sina härligt halvgalna utläggningar och beskrev gränslöst ärligt sin lite struliga bakgrund ett "ojdå... den här kommer jag nog att falla för, men är det vad jag behöver?" och i det tvekandet utgick jag lite från mina egna mönster, där jag t.ex. i förhållandet med mitt ex fick dra ett tungt lass i att oftast vara den stabila, sätta den andras behov före mina egna. Mitt ex gav mig så sjukt mycket tillbaka och jag ångrar absolut inte den relationen, men är kanske lite rädd för att gå in i något liknande igen nu.
Inga sådana varningsklockor har dock ringt när jag hängt med Sp, ser inga tecken på att jag skulle hamna i den positionen med honom. Dessutom är jag inte ute nu efter nån att skaffa barn eller ens flytta ihop med, det blir en annan grej. Så nej, min hjärna får ta och chilla lite nu så njuter jag av läget i stället!
Råkade skriva till honom tidigare idag att "jag håller visst på att bli kär i dig" och han skrev "du vet nog att jag känner samma sak".
Om du nu ska träffa honom romantiskt och du bara har en fyra dagars resa inbokad så får du även vara beredd på att det faktiskt kan uppstå problem med frågor vid immigrations ifall du benämner det som romantiskt (och även om inte antar jag) för en sak de kommer vilja säkerställa är att du inte stannar efter angiven längd och eftersom han inte får lämna landet så kan det anses vara en större risk. Ett bra tips är att förbereda dig med dokument (att visa vid behov) som visar vad det finns som gör att du måste lämna landet igen.