DejtingtrÄden 25!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
LÄter ju ÀndÄ riktigt hÀrligt, nÀstan allt av det! Just att inte övertÀnka och bara vara har varit sÄÄÄ nyttigt för mig att trÀna pÄ. Och sÄ skönt nÀr man lyckas!
Ja det Àr det, men svÄrt, lite mÄste ju ÀndÄ hjÀrnan fÄ vara med. I fallet med den hÀr killen kÀnde jag direkt vi började skriva och han drog igÄng sina hÀrligt halvgalna utlÀggningar och beskrev grÀnslöst Àrligt sin lite struliga bakgrund ett "ojdÄ... den hÀr kommer jag nog att falla för, men Àr det vad jag behöver?" och i det tvekandet utgick jag lite frÄn mina egna mönster, dÀr jag t.ex. i förhÄllandet med mitt ex fick dra ett tungt lass i att oftast vara den stabila, sÀtta den andras behov före mina egna. Mitt ex gav mig sÄ sjukt mycket tillbaka och jag Ängrar absolut inte den relationen, men Àr kanske lite rÀdd för att gÄ in i nÄgot liknande igen nu.
Inga sÄdana varningsklockor har dock ringt nÀr jag hÀngt med Sp, ser inga tecken pÄ att jag skulle hamna i den positionen med honom. Dessutom Àr jag inte ute nu efter nÄn att skaffa barn eller ens flytta ihop med, det blir en annan grej. SÄ nej, min hjÀrna fÄr ta och chilla lite nu sÄ njuter jag av lÀget i stÀllet!

RÄkade skriva till honom tidigare idag att "jag hÄller visst pÄ att bli kÀr i dig" och han skrev "du vet nog att jag kÀnner samma sak". :)

Ena vÀnnen Àr ivÀg pÄ dejt nu. Hon ringde för att hon var nervös :p Fan, det lÀt kul ÀndÄ. Men ja, dÄ var vi tillbaka till det dÀr med att hitta nÄgon intressant ocksÄ...

Jag har varit pĂ„ Pinchos med min feministgrupp o vi har delvis diskuterat förhĂ„llanden och jag kĂ€nner Ă€ndĂ„ lite hopp! Det finns ju faktiskt rimliga (normkritiska bĂ„de medvetet och omedvetet) förhĂ„llanden och folk Ă€r vĂ€ldigt givmilda att dela med sig av sina kĂ€nslor o tankar kring tvĂ„samhet. Intressant och nyttigt att höra saker som upplevs positiva av inblandade och av mig sjĂ€lv (det senare intrĂ€ffar tyvĂ€rr sĂ€llan 🙈).

Precis haft frukostdejt i Minecraft med en sömnig men uppspelt amerikan som Àgnat sin kvÀll Ät att hitta ett perfekt seed och den perfekta platsen för att vi ska kunna bygga en liten gÄrd med hÀstar och fÄr.

Vi Àr sÄ jÀvla nördiga, men pÄ nÄtt sÀtt Àr den digitala nÀrvaron en tröst nÀr avstÄndet irl Àr sÄ stort.

6 veckor kvar...

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & SjÀl Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag Àlskar mitt lilla hus, jag Àlskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & SjÀl ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trÄdstart. Men sÄhÀr Àr det. Mitt arbete mÄste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjÀnster...
2
Svar
29
· Visningar
2 814
Relationer TrÀffade min nuvarande sambo för ca 4 Är sedan och vi har ett barn tillsammans som nu Àr ca 2 Är. FörhÄllandet Àr inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka