R
Raderad medlem 94602
Vad tråkigt
Håller tummarna att det fixar sig på nåt sätt!
Jag tänkte lyfta frågan om tid på Onsdag och fråga om hans liv alltid är så här fullspäckat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt
Håller tummarna att det fixar sig på nåt sätt!
Ja så kan man göra men det skadar inte att ha med sig dokument som kan stödja det vid behov. För står du där och bara hävdar kort semester och de är tveksamma så har de alla möjligheter att neka dig inträde i landet. Man behöver inte direkt vara orolig och stressa upp sig men det skadar inte att vara förberedd.Eller så säger hon bara att hon är där för en kort semester och så behöver hon inte bevisa något alls annat än att hon har sin hemresa bokad?
Som sagt, jag ser ingen som helst anledning till att motivera eller lägga ut detaljer här för att -du- ska ha djup insikt i exakt vad det är jag har för avsikt med vad jag gör. Titta på en TV-såpa istället om du har behov av att lägga massa energi på nån du inte känner.@Migo o Jag är inte direkt orolig eller vill mobbas men jag förstår och förstår inte varför du fortsatte propsa på att det bara är vänskap. Så sent som när du skulle boka resan så var det "för att spelkort med en vän".
Man blir mer orolig när det känns och verkar mer som att du inte ens själv riktigt har koll på vad och varför.
Om du nu ska träffa honom romantiskt och du bara har en fyra dagars resa inbokad så får du även vara beredd på att det faktiskt kan uppstå problem med frågor vid immigrations ifall du benämner det som romantiskt (och även om inte antar jag) för en sak de kommer vilja säkerställa är att du inte stannar efter angiven längd och eftersom han inte får lämna landet så kan det anses vara en större risk. Ett bra tips är att förbereda dig med dokument (att visa vid behov) som visar vad det finns som gör att du måste lämna landet igen.
Frukostdejt med person det absolut inte finns några känslor för annat än som kompis?
Varför så bitsk? Jag försökte ge dig ett helt seriöst tips för att du inte ska få problem med immigrations och mer eller mindre klargjorde även att jag är på din sida och att jag inte ska "retas" mer med det. Det är inte jag som skapat en situation där man är menad att antingen läsa mellan raderna eller ha annan information på sidan. Nej du måste inte ge information men jag förstår inte heller hur du kan förvänta ta dig att alla bara ska trycka gilla eller inte undra med den informationen som du gett.Som sagt, jag ser ingen som helst anledning till att motivera eller lägga ut detaljer här för att -du- ska ha djup insikt i exakt vad det är jag har för avsikt med vad jag gör. Titta på en TV-såpa istället om du har behov av att lägga massa energi på nån du inte känner.
@Migo o Jag är inte direkt orolig eller vill mobbas men jag förstår och förstår inte varför du fortsatte propsa på att det bara är vänskap. Så sent som när du skulle boka resan så var det "för att spelkort med en vän".
Man blir mer orolig när det känns och verkar mer som att du inte ens själv riktigt har koll på vad och varför.
Nej inte det i sig men om man inte vet själv hur det ligger till känslomässigt så öppnar man upp sig för problem som inte är samma om man bara är vän vs har känslor för personen.Ur risksynvinkel är det väl ointressant om hon åker som vän eller kärlek? Det borde inte påverka din påstådda oro alls.
Vad jag menade med risksynvinkel var om den här killen är farlig eller inte, med tanke på hans bakgrund. Och i det fallet är det nog underordnat vilken etikett @Migo sätter på sina känslor.Nej inte det i sig men om man inte vet själv hur det ligger till känslomässigt så öppnar man upp sig för problem som inte är samma om man bara är vän vs har känslor för personen.
Känslor som kärlek kan få folk att ge sig in i saker man inte skulle annars och om man inte är klar med vadan själv känner så verkar det än mer riskabelt. Är det känslor och man vet det så kan man förbereda sig för att hantera det istället för att så att säga bli slagen av blixten på plats.
Etikett utåt ja men för egen skull är det hjälpsamt att vara på det klara ned sina egna känslor. Men nu verkar allt vara bra och det fanns mer tankar och klarhet än vad jag uppfattat så då känns det bättre för mig även om det är oviktigt i sig.Vad jag menade med risksynvinkel var om den här killen är farlig eller inte, med tanke på hans bakgrund. Och i det fallet är det nog underordnat vilken etikett @Migo sätter på sina känslor.
Helgen har varit kanonbra! Kort och gott. Tror att vi båda har haft gott av det här! Vi har inte pratat så mycket framtid, men det känns som om båda vill ha någonsorts (etikettlös) fortsättning.
Ja det tycker jag! En sak jag verkligen uppskattar är att han är så naturlig och bekväm med sig själv att det smittar till mig. Jag känner tex. noll kroppskomplex och kan gå på toa spritt näck utan att det känns konstigt att möta honom helt näck på vägen tillbaka till sovrummet. Eller stå och prata i bara underkläderna på morgonen utan att känna mig naken. Kanske har jag bara blivit vuxen, men så bekväm kände jag mig inte förr.Vad härligt!! Det räcker väl alldeles utmärkt att veta att båda känner något och vill fortsätta ses!
Ja det tycker jag! En sak jag verkligen uppskattar är att han är så naturlig och bekväm med sig själv att det smittar till mig. Jag känner tex. noll kroppskomplex och kan gå på toa spritt näck utan att det känns konstigt att möta honom helt näck på vägen tillbaka till sovrummet. Eller stå och prata i bara underkläderna på morgonen utan att känna mig naken. Kanske har jag bara blivit vuxen, men så bekväm kände jag mig inte förr.
När han tar på mig känns det bara bra, och det gör mig väldigt glad! (Och lite lättad!) Och han reagerar väldigt tydligt när jag tar på honom på sätt som han gillar.
Ja jättehärligt! Vi har inte bestämt när vi ses nästa gång, men jag misstänker att det kan komma att dröja en 3-4v eftersom vi båda har rätt mycket som händer framöver. Men jag hoppas att det iallafall inte blir längre än så!Åh, men det där är ju så underbart! Just det där naturliga! Vill jag med ha!
Och så skönt med tydlig respons från honom!
När ska ni ses igen?
Ja jättehärligt! Vi har inte bestämt när vi ses nästa gång, men jag misstänker att det kan komma att dröja en 3-4v eftersom vi båda har rätt mycket som händer framöver. Men jag hoppas att det iallafall inte blir längre än så!
Mitt intryck är absolut att han har det lika bra med mig som jag med honom.
Ja! Jag har ju redan abstinens!! Men vi har gosat massor och kroppen minns ännu hur han känns, luktar och andas så jag hoppas kunna visualisera att han sover med mig även inatt.Åh, tråkigt att det dröjer så pass länge, men härligt att ha något att längta efter. Och nu kommer väl den skriftliga kommunikation bli tätare också då kanske .
Ja! Jag har ju redan abstinens!! Men vi har gosat massor och kroppen minns ännu hur han känns, luktar och andas så jag hoppas kunna visualisera att han sover med mig även inatt.
Jag hoppas det blir mer skriftlig kontakt framöver tills vi ses igen jämfört med hur det varit.