Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? :D
Screenshot_20191003-194758_Tinder.webp

Att han är 192 cm lång och väger 82 kg, samt bor i svergie är jag med på.
Men avokado? Och vad är det efter, bacon? Och ett ägg? Betydet det något speciellt eller bara att han gillar mat? :D

(Nej, frågan är inte helt seriös, även om jag ser fram emot era svar :p )

Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? :D Visa bifogad fil 37544

Men avokado? Och vad är det efter, bacon? Och ett ägg? Betydet det något speciellt eller bara att han gillar mat? :D

Ska vi precisa är han 1cm 9,2 mm enligt sin presentation. :D

Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? :D Visa bifogad fil 37544

Han gillar Sverige, solen, resa, fiska, frukostar, åka skidor, träna, är elektriker och typ sjöman? :D

Han är svensk, blind, bär med sig porrsamlingen överallt, är en gay fish, gillar palmolja, har läderhud, käkar avokado, steker bacon barbröstad, vet att ägget kom före hönan, är inte rädd för att krocka med träd, lyfter hela 4 kg, har rott en gång, har fått styra ett fartyg i 2 sekunder när han var fem, har en laddare?

”Jag är analfabet”

Jag är en svensk 🇸🇪 cool 🕶 kille som jobbar som kontorsnisse 💼 men gillar att resa och fiska på min fritid 🐟🌴🌞. Jag äter nyttigt/LCHF 🥑🥓🥚 och tränar massor ⛷🏋. Jag tycker om att vara ute på havet 🚣⚓ och koppla bort från nätet 🔌 ibland

:D

Ska vi precisa är han 1cm 9,2 mm enligt sin presentation. :D
:rofl::rofl::rofl:
Och väger sjuttioåtta kilo. Detaljerna är viktiga!
han verkar också gilla handväskor, tonfisk och tropikerna och tror att han är lite cool. Biffar upp med avokado, ägg och bacon innan han går till gymet där han kör roddmaskin. Han gilllar också att surfa....inpluggad.. eller nåt?
Hur kunde jag läsa 78 till 82?!? :confused: tur ni finns och kan rätta mig. :D

Tack alla för de fina tolkningarna!!

Nedräkning till Kapets ankomst! Jag borde gå och sova, men är lite speedad och pirrig! Får se hur bra det går att jobba imorgon! 😍 Jag fattar inte att han kommer hit och verkar vara ungefär lika nervös, pirrig och glad som jag över det!

😍

----

Jag har börjat misströsta lite. Tycker som sagt det är upp till Sten nu. Han vet att jag vill ses, så då får han höra av sig. Gör han inte det vore det jäkligt trist, men det funkar ju inte om det inte är jämlikt liksom. Blä.

Min hyresvärd har köpt stans finaste hus som ska byggas om till lägenheter.
Kommer bli så sjukt snyggt!
Visade det för V och frågade om han skulle kunna bo där och han var på, bra med samma smak 😁
Nu ligger bygget ett par år fram i tiden vilket inte gör något alls, bara att vi tänkte samma och kan tänka oss att bo ihop är framtiden är em trevlig tanke även om jag trivs väldigt bra som det är nu.

I helgen ska vi fira hans födelsedag. Inleder med pay and cross, gå runt på ett lerigt fält och frysa ett par timmar, måste vara drömmen för honom 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 617
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 824
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka