Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack!Önskar dig all lycka @Tranan
Det har nog varit en laddning mellan oss som vi har fått bortse när vi var upptagna på annat håll@Tranan Fantastiskt att få ”gifta bort” någon i dejtingtråden igen. Det var ju ett tag sedan sist! Så fint att finna kärleken i en befintlig vänskap! ❤ Och beklagar verkligen förlusten! Tiden läker inte alla sår. ❤
Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? Visa bifogad fil 37544
Att han är 192 cm lång och väger 82 kg, samt bor i svergie är jag med på.
Men avokado? Och vad är det efter, bacon? Och ett ägg? Betydet det något speciellt eller bara att han gillar mat?
(Nej, frågan är inte helt seriös, även om jag ser fram emot era svar )
Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? Visa bifogad fil 37544
Men avokado? Och vad är det efter, bacon? Och ett ägg? Betydet det något speciellt eller bara att han gillar mat?
Och väger sjuttioåtta kilo. Detaljerna är viktiga!Ska vi precisa är han 1cm 9,2 mm enligt sin presentation.
Han är svensk, blind, bär med sig porrsamlingen överallt, är en gay fish, gillar palmolja, har läderhud, käkar avokado, steker bacon barbröstad, vet att ägget kom före hönan, är inte rädd för att krocka med träd, lyfter hela 4 kg, har rott en gång, har fått styra ett fartyg i 2 sekunder när han var fem, har en laddare?Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? Visa bifogad fil 37544
Hejsan,
Jag är en glad själ som undrar artigt om jag kan få äran att skriva till dig?
Mvh A
Oh dear lord. Brunhårig med skägg i mellansverige måhända?Föredrar helt klart levande män(niskor), så nej, själar är inte riktigt min grej oavsett hur glada och artiga de än påstår sig vara
Nappar verkligen någon på sånt där slisk?
”Jag är analfabet”Ni som var duktiga på att tyda presentationer, vad har denna killen skrivit om sig själv? Visa bifogad fil 37544
Det har jag. Älskade det, men det är inte så kul för barn. Deras avsmakningsmeny är det bästa jag ätit i Stockholm.
Ska vi precisa är han 1cm 9,2 mm enligt sin presentation.
Hur kunde jag läsa 78 till 82?!? tur ni finns och kan rätta mig.Och väger sjuttioåtta kilo. Detaljerna är viktiga!
han verkar också gilla handväskor, tonfisk och tropikerna och tror att han är lite cool. Biffar upp med avokado, ägg och bacon innan han går till gymet där han kör roddmaskin. Han gilllar också att surfa....inpluggad.. eller nåt?
Hur kunde jag läsa 78 till 82?!? tur ni finns och kan rätta mig.
Tack alla för de fina tolkningarna!!
Nedräkning till Kapets ankomst! Jag borde gå och sova, men är lite speedad och pirrig! Får se hur bra det går att jobba imorgon! Jag fattar inte att han kommer hit och verkar vara ungefär lika nervös, pirrig och glad som jag över det!