Hon kanske ska skicka ett brev tillbaka med svar på ditt![]()
![]()
Skrämde men möjligen underbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kanske ska skicka ett brev tillbaka med svar på ditt![]()
![]()
För övrigt när det gäller Kapet så verkar han trots allt lite svalt inställd till tur när det kommer till kritan, så vi får se vad som händer där. Jag försöker att inte tänka så mycket på det och tänka att blir det av så blir det av, och blir det inget mer är det inte världens undergång. Men jag vill så väldigt gärna träffas igen!
Jag och G har precis spenderat är det tredje eller fjärde helgen i rad tillsammans, och kommer antagligen ses även nästa. Vi ser oss fortfarande inte som ett par, men nu i fredags kväll hade vi ett litet öppnare samtal om vart vi är och vart vi är på väg.
Tyvärr är jag otroligt stressad och vill kanske ha lite mer bekräftelse om att vi är något, men samtidigt är han väldigt lugn så jag kanske bara bör anamma hans förhållningssätt till livet!
Det var skönt att under detta samtal kunna ventilera att jag verkligen inte vill att detta leder till ett KK-förhållande, något han inte heller verkade vara speciellt intresserad av. Däremot är han fortfarande lite osäker på känslor ännu, men han berättade att han "tackat nej" till en tjej som var intresserad av att bli KK pga att han vill se vart vi är på väg.
Beror på om den är bokad med Ving eller inte (sorry), men vanligt är nog en vecka (eller snarare åtta dagar, typ lördag till lördag), även om det absolut finns även 10 dagar, två veckor, mm...Hur länge brukar en normal charterresa vara? En vecka eller 10 dagar?
// mvh dags-att-börja-nojja?![]()
Hm, bra tänkt, jag vet faktiskt inte riktigt om jag varit tillräckligt tydlig. Jag har tänkt att jag varit det. Men antagligen har jag varit mindre tydlig än jag tror.Nu har jag kanske inte hängt med helt här, men har du varit tydlig med att du är intresserad? Av något annat än vänskap alltså, om du nu är det.Tänker att det annars också kan vara en anledning till att personen svalnar. Så funkar iaf jag, att om jag skulle vara intresserad av en person och denne skulle bjuda med mig på saker utan att signalera något intresse utöver kompisnivå (särskilt om vi redan hamnat i säng) skulle jag inte vara så sugen att hänga med på dem.
Hm, bra tänkt, jag vet faktiskt inte riktigt om jag varit tillräckligt tydlig. Jag har tänkt att jag varit det. Men antagligen har jag varit mindre tydlig än jag tror.
Såhär känner jag med lite distans till känslorna som stormat åt alla håll senaste tiden: Jag tycker väldigt bra om honom, han är generellt härlig och varm att vara med. Jag vill lära känna honom bättre, och är väldigt attraherad av honom. Han ger massor av positiv energi och är en trygg och fin person. Ingen riktig aning om hur han skulle vara ”till vardags” i längden, nu har vi ju till 99% bara gjort roliga saker tillsammans. Och jag skulle gärna fortsätta så! (Lättsamt) Jag känner inte att detta nödvändigtvis är början på något seriöst, det är trots allt många mil mellan oss och vi är ganska etablerade i var sin stad, men att det inte borde behöva sluta här.
Jag vet ju inte hur han tänker eller har uppfattat mig och mitt intresse. Jag borde naturligtvis försöka våga mig på att vara ännu mer rak för att kunna få raka besked. Men är överanalyserande och rädd att verka patetisk.
Att ha sex med honom var det bästa jag gjort på länge för mig själv, oavsett vart det leder med just honom. Jag har hittat tillbaka till en del av mig själv jag stuvat undan i många år. Hade han bott i min stad hade jag lätt kunna tänkt mig en KK-relation. Det kan jag förvisso tänka mig nu med.Men det är en bit kvar innan jag skulle våga mig på att föreslå det.
Beror på om den är bokad med Ving eller inte (sorry), men vanligt är nog en vecka (eller snarare åtta dagar, typ lördag till lördag), även om det absolut finns även 10 dagar, två veckor, mm...
Hm, bra tänkt, jag vet faktiskt inte riktigt om jag varit tillräckligt tydlig. Jag har tänkt att jag varit det. Men antagligen har jag varit mindre tydlig än jag tror.
@mutant Tack! Ja jag har lekt med tanken att skicka något sådant. Jag uppskattar ju själv enormt när folk är raka och jag jobbar själv med att våga vara mer rak.
Det känns som om hur jag formulerar mig är viktigt för utfallet. Jag vill varken att han ska tro att jag friar, har på mig rosa glasögon eller är neutralt inställd till honom som om ingenting har hänt.
Mjo. Det jag oroar mig mest över just nu är att vi ligger för ofta,heh.. Är som sagt livrädd att det bara blir sexfokuserat allt ihop.Vad skönt att kunna prata öppet om vad ni vill. Låter väl toppen att ni får se vart det leder! Lycka till!
Jag har feber och yrar. R har har hållit mig sällskap från att han vaknade tills han rusade till jobbet (6 timmar). Det närmsta man kan komma att bli "omstoppad och struken över pannan" från andra sidan planeten...
Hur känns det för dig om man får fråga? Eller jag undrar nog mer hur det blir hanterbart med ett sådant avstånd och ingen riktig framtida utveckling (om jag förstått dig rätt?)?
Förlåt om det är en för närgången fråga, tycker bara du brukar ha så kloka infallsvinklar på knepiga sakerKrya på dig
![]()
Gränslöst. Blockera!När jag vaknade i morse så hade jag fått ett meddelande från klättraren. Det är ju nära 2 månader sen vi sågs och sen konstaterade att näää.... vi skiter i detta. Det är är tredje eller fjärde meddelandet sen dess. Alla har haft antydningar om sex.
Jag svarar inte. Vi har ju redan konstaterat båda två att vi inte var intresserade av att ses mer och sen dess har jag varken hört av mig eller svarat. Hur svårt kan det vara att förstå?
Men hör han av sig igen så får jag vara övertydlig.
Gränslöst. Blockera!
När jag vaknade i morse så hade jag fått ett meddelande från klättraren. Det är ju nära 2 månader sen vi sågs och sen konstaterade att näää.... vi skiter i detta. Det är är tredje eller fjärde meddelandet sen dess. Alla har haft antydningar om sex.
Jag svarar inte. Vi har ju redan konstaterat båda två att vi inte var intresserade av att ses mer och sen dess har jag varken hört av mig eller svarat. Hur svårt kan det vara att förstå?
Men hör han av sig igen så får jag vara övertydlig.