pepp
Trådstartare
Men vad fint ändå!
Ja kanske, tror dock inte det är en bra snubbe för mig att träffa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad fint ändå!
Om din magkänsla säger dig det nu så är det nog så. Bara att ignorera och fokusera på dig själv!Ja kanske, tror dock inte det är en bra snubbe för mig att träffa![]()
Om din magkänsla säger dig det nu så är det nog så. Bara att ignorera och fokusera på dig själv!
Vet i vilka kretsar han umgås i såsen kan han ju vara en bra snubbe för det. Men håller mig borta!
Klokt. Blir glad av att läsa att du försöker vara rädd om dig![]()
Minns inte ens om jag skrev att jag blev (mycket vänligt) dissad o direkt blockad på messenger av killen jag promenerade med för några veckor sedan (eller längre, noll koll). Idag skrev han återigen mycket vänligt och bad om ursäkt och vill ha kontakt igen. Jag som just hållit på att avinstallera Tinder efter den vidriga artikeln om incels i expressen varav en (den som ändå lät mest sympatisk men ändå) bodde i Malmö. Fy fan alltså, vi tom mördas av dem, jag har så svårt att ta in det.
T.o.m blockad?? Förstår inte vad det är med folk och blockera andra.
Måste gå in på Expressen känner jag också...
ar känt på liknande sätt i perioder. men tror att du kommer hitta någon.Börjar ärligt talat fundera på att jag aldrig kommer hitta nån.
Kan inte ha tinder själv. Har inga självklara intressen (ville börja klättra, men både S och hennes syster är där..)
Blir knappt bjuden på fest längre då alla är i förhållanden, gravida eller har barn.
Det är väl jobbet kvar då![]()
Inte hitta någon? Du har väl hittat många bara i år? Ställer frågan så för att svaret till hur du ska hitta någon bättre ligger även i hur det har gått till när du har träffat folk. Det verkar vara så stressat och direkt in i det och då är det inte så konstigt att det även blir rätt ytligt och rent ut sagt ogenomtänkt.Börjar ärligt talat fundera på att jag aldrig kommer hitta nån.
Kan inte ha tinder själv. Har inga självklara intressen (ville börja klättra, men både S och hennes syster är där..)
Blir knappt bjuden på fest längre då alla är i förhållanden, gravida eller har barn.
Inte hitta någon? Du har väl hittat många bara i år? Ställer frågan så för att svaret till hur du ska hitta någon bättre ligger även i hur det har gått till när du har träffat folk. Det verkar vara så stressat och direkt in i det och då är det inte så konstigt att det även blir rätt ytligt och rent ut sagt ogenomtänkt.
Ja, jag har hittat flera. Men det betyder ju inte att jag känner något för dom (förutom E och N)
Känner mig inte stressad på så sätt då jag inte vill ha barn. Men innerst inne är ändå en stress pga mina vänner och bekanta.
Hur har dom gjort? Har de bara nöjt sig?
Jag jobbar på ensamheten, går lättare när jag har hunden iallafall![]()
Styr ditt liv själv, låt inte andra styra det.Kan inte ha tinder själv. Har inga självklara intressen (ville börja klättra, men både S och hennes syster är där..)
Börjar ärligt talat fundera på att jag aldrig kommer hitta nån.
@pepp Än finns det tid. För mig med. Men jag förstår din känsla. Jag har den ofta. Och periodvis lyckas jag leva i nuet och vara lycklig i stunden med vad jag har. Men så händer något och jag får en stunds närhet och då går jag nästan sönder när jag tänker på alla ensamma år jag haft. Jag kan ju inte göra något åt det förflutna, men kan påverka hur framtiden blir.Jag är krass o tycker det verkar som att alla har nöjt sig med sådant jag inte tål alls längre! Har ett förhållande jag har lite dålig insikt i men som jag tycker känns så ovanligt sunt och i närheten av något jag stått ut med. De har inga barn, lagom med intressen ihop (och egna var för sig) och verkar vara väldigt lika i respekten och engagemanget för varandra. Jag är helt orimligt känslig allt som inte är perfekt, nog för att jag helt enkelt älskar att vara själv kanske![]()
Börjar ärligt talat fundera på att jag aldrig kommer hitta nån.
Ja, jag har hittat flera. Men det betyder ju inte att jag känner något för dom (förutom E och N)
Känner mig inte stressad på så sätt då jag inte vill ha barn. Men innerst inne är ändå en stress pga mina vänner och bekanta.
Hur har dom gjort? Har de bara nöjt sig?
Jag jobbar på ensamheten, går lättare när jag har hunden iallafall![]()
För övrigt när det gäller Kapet så verkar han trots allt lite svalt inställd till tur när det kommer till kritan, så vi får se vad som händer där. Jag försöker att inte tänka så mycket på det och tänka att blir det av så blir det av, och blir det inget mer är det inte världens undergång. Men jag vill så väldigt gärna träffas igen!