Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Hero det är en bild i stil med den här, men aningens mer snett från sidan om jag minns rätt (så man ser att jag har i princip obefintliga bröst..). Mer än så tänker jag faktiskt inte visa fram till främmande personer jag inte träffat än. :p

26904691_10210925246022943_770192595029410083_n.jpg

Hur ser ni på det när någon ni skrivit lite med och pratat om att träffa ber att få se fler bilder? Jag blir off direkt och osugen på att träffa personen men vet inte om det är en överreaktion.
Jag ber aldrig om fler bilder, så länge det inte rör sig om att jag skulle vilja kunna känna igen personen inför en dejt, och nuvarande bilder gör det svårt att se hur hen ser ut.

@Hero det är en bild i stil med den här, men aningens mer snett från sidan om jag minns rätt (så man ser att jag har i princip obefintliga bröst..). Mer än så tänker jag faktiskt inte visa fram till främmande personer jag inte träffat än. :p

Det där är väl hur tydligt som helst.
Jag tycker ofta mina tuttar ser stora ut på bild 🙈
Det är de inte så undviker bilder med urringning bland profilbilder. Blir lite väl mycket falsk marknadsföring.

Jag kan tycka att det ska räcka också, den avslöjar ju ganska mkt om din figur.
Fin bild förresten! Hästen ser gigantisk ut dock 🙈.

Senast ändrad:
Vad menar du med "ska räcka"? Ungefär så långt tycker du att hennes förpliktelser med avseende på att visa upp sin figur sträcker sig. På vilka grunder tillåter du dig att ens ha en åsikt om det?
Finns inga förpliktelser överhuvudtaget. Men jag tror inte alla orkar bemöda sig en dejt om man inte vet hur dejten ser ut.
Verkar märkligt att hymla om det också då man ändå granskar personen när man ses. Borde ju vara bättre att bli dissad i tid ? Istället för att kasta bort tid...

Senast ändrad:
Finns inga förpliktelser överhuvudtaget. Men jag tror inte alla orkar bemöda sig en dejt om man inte vet hur dejten ser ut.
Verkar märkligt att hymla om det också då man ändå granskar personen när man ses. Borde ju vara bättre att bli dissad i tid ? Istället för att kasta bort tid...
Det är väl det här med att granska personen med avseende på hens exakta mått som lätt känns lite ofräscht.

Jag vill ju själv ha en bra bild hur min dejt ser ut men sen är inte allt vad det synes vara och man kan bli positivt överasskad.
Jag var själv extremt skeptisk till V pga han inte alls ser ut som det jag kallar min typ.
Nu har jag ändrat mig totalt och han är så jävla het!
Jag kan sitta och titta på honom hur länge som helst bara för att han är så himla fin. Det trodde jag aldrig om mig själv, jag var så inne på att en attraktiv man ska vara typ 2 meter lång och ägna all sin fritid åt marklyft!

Jag är så himla glad att jag blev påhejad av flera i tråden att träffa V trots min negativa inställning.
Han tycker dessutom att jag är både snygg och het trots mina extra kilon och vilda hårman.

Det är ju bara två olika mått. Menar du att de mått som kvinnor värderar mest är mindre ofräscha?
Har förövrigt fått frågan om kuklängd också. Så finns kvinnor som bryr sig mkt om mått.
Som sagt tidigare, iv verkar leva på olika planeter! visst jag har blivit ratad på grund av min vikt. men inte alls så mycket som mina vänner har blivit pga av sina åsikter. Tror inte någon har brytt sig om längden på min k*k heller. tror att den funkar är det som är viktig.

Jag förstår inte varför du kommer hit överhuvudtaget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 657
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat