Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar ju att swipea men inte att matcha. Ledsnade på män och gick rakt emot min övertygelse att inte skriva bittra saker i profilen. Men jag orkade inte skriva om den just då så jag la till detta fantastiskt trevliga stycke 😅

"PS. Det är slut med mansbebisar, antifeminister och oupplysta smygrasister i mitt liv. Känner du dig lite kränkt av den raden så tillhör du kategori ett och kan glatt svepa vänster, bra va! 👋"

Har fortsatt få en del matchningar men jag tror de antingen är gamla eller bara sådana som inte läser.
Jag gillar också att Swipea. Men får ont i magen om jag får en match. Känner ångest av förväntningar redan innan något finns. Jag hinner ändå inte träffa någon så det är klart oklart varför jag känner så. Kanske för att jag förstår att jag inte alls borde finnas på tinder...

Hur ser ni på det när någon ni skrivit lite med och pratat om att träffa ber att få se fler bilder? Jag blir off direkt och osugen på att träffa personen men vet inte om det är en överreaktion.
Jag förstår inte varför. I alla fall om man redan visat ett par som är tydliga.
Man behöver ju ändå träffas för att känna av hur personen är i verkliga livet med kroppsspråk och annat.

Hur ser ni på det när någon ni skrivit lite med och pratat om att träffa ber att få se fler bilder? Jag blir off direkt och osugen på att träffa personen men vet inte om det är en överreaktion.

Saknar du helkroppsbild ?
Många har ju oftast bara en bild på ansiktet. Man vill ju se hela personen innan man bestämmer träff. Annars kan det bli en hit & miss.

Jag fick några frågor ibland om jag kunne skicka en helkroppsbild, en frågade även om "en helkroppsbild i tätsittande kläder". Vad som gjorde mig mest irriterad var att jag hade (har) faktiskt en helkroppsbild i tätsittande ridkläder på min profil.... Så antigen hade de inte orkat bläddra genom alla mina 2/3 bilder, eller så var de mer interesserade av att titta på bilder än att träffas, kändes det som. :meh:

Får ibland frågor om att skicka en tydligare bild på mitt ansikte innan dejt så att de ska kunna känna igen mig, det är helt ok tycker jag. (är svårt att se ansiktet på mina profilbilder)

Jag fick några frågor ibland om jag kunne skicka en helkroppsbild, en frågade även om "en helkroppsbild i tätsittande kläder". Vad som gjorde mig mest irriterad var att jag hade (har) faktiskt en helkroppsbild i tätsittande ridkläder på min profil.... Så antigen hade de inte orkat bläddra genom alla mina 2/3 bilder, eller så var de mer interesserade av att titta på bilder än att träffas, kändes det som. :meh:

Får ibland frågor om att skicka en tydligare bild på mitt ansikte innan dejt så att de ska kunna känna igen mig, det är helt ok tycker jag. (är svårt att se ansiktet på mina profilbilder)
Men alltså?!?

Det var ju lite väl.
Jag skriver ju mest på snap med folk och där är det mycket skicka bilder.
Eftersom jag har intresse av tatueringar vill jag gärna se bilder på dem.

Jag blir off jag också. Det KAN tillfrågas på rätt sätt men för det mesta... Alltså, nej. Inte för att det är något fel i bilder men för mig känns det ofta för mycket köttmarknad över det. Lär känna mig istället liksom.

Har kontakt med en snubbe som jag haft kontakt med till och från sen 2016, men inte träffat för att annat kommit emellan. Planen är att träffas nu i sommar, så snart jag är frisk typ - och då inte en seriös dejt utan som potentiell kk, tänker att folk brukar vara mer noga med utseende när det gäller enbart sex?
Konstaterade häromdagen att vi inte ens sett varann på bild, men vi var tämligen överens om att det var oviktigt och har fortfarande inte bytt bilder. Och well, av alla snubbar jag haft kontakt med så är han definitivt den som är av störst intresse, trots att jag har typ noll koll på hur han ser ut. En liten del av mig vill nästan låta bli att träffas för att "bevara mysteriet" typ, men det faller på att jag vill träffa karln :D

Tänkte att din figur inte syns så bra , varav frågan. Ska du ha med hela hästen så blir ju du dessutom ganska liten. Men om du säger det så 🙂👍.

Det beror väl på.
Om inte jag hade haft jacka på mig hade man sett min figur väldigt bra.
20180330_175004.webp

Tänkte att din figur inte syns så bra , varav frågan. Ska du ha med hela hästen så blir ju du dessutom ganska liten. Men om du säger det så 🙂👍.
En stor anledning till att jag också lackar på folk som ska ha massa fler bilder än de jag erbjuder (oftast har jag haft flera olika i olika situationer), om det faller på ett par kilo hit eller dit eller att man ska granskas i detalj så kan det faktiskt vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 657
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 837
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat