Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde bort ett "problem".. Han heter samma sak som både min pappa och morfar, haha!Funderar faktiskt på att skriva till honom, vågade aldrig förra året, men skiter det sig kanske det dröjer ett år innan jag träffar honom igen ^^
Jag har svårt att dejta någon som heter som en släktingGlömde bort ett "problem".. Han heter samma sak som både min pappa och morfar, haha!
Funderar faktiskt på att skriva till honom, vågade aldrig förra året, men skiter det sig kanske det dröjer ett år innan jag träffar honom igen ^^
Funderar faktiskt på att skriva till honom, vågade aldrig förra året, men skiter det sig kanske det dröjer ett år innan jag träffar honom igen ^^
Klart du SKA!!!!
Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.Do it!![]()
Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.
Jag tycker inte det är creepy, ni har ju träffats och om man gör det snyggt/enkelt och accepterar ett nej så tycker jag inte det är creepy. Börjar man skicka flera meddelanden utan svar eller när man fått negativt svar, skickar till någon man aldrig pratat med utan bara sett så kan det vara creepy, men inte såhär tycker jag. Så kör på!Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.
Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.
Bra svarat!Är ju inte aktiv här, för jag hinner ju inte dejta. Men så tänkte jag att nu när mitt jobb lugnar ner sig lite, att jag skulle bli lite mer aktiv på Tinder. Matchade med en till synes helt normal kille. Konversationen började:
Han: Hej Barbie!
Jag: hej hej
Han: Söt du var!
jag: Tack! Det är inte så mkt Barbie nu, jag är ju brunett men men
Han: Hehe, Synd du borde vara blond
Jag: Du borde vara bättre uppfostrad än att tala om för mig vad jag ska ha för hårfärg...
*ridå*
jag blir ju lätt trött.
Jag funderar på om jag borde skriva något om att jag undrar hur hans dotter skulle känna sig om killar skulle tala om för henne hur hon ser ut. (för han har skrivit att han har en dotter).. Än har han inte tagit bort mig. Konstigt nog. Och inte svarat heller. Han är nog i chock.Bra svarat!
(Alternativt svar: Hej Ken, snygg du är! Synd bara att du saknar både hjärna och kuk)![]()
Jag skulle fimpa honom utan att svara. Du behöver inte skitskallar i ditt liv.Jag funderar på om jag borde skriva något om att jag undrar hur hans dotter skulle känna sig om killar skulle tala om för henne hur hon ser ut. (för han har skrivit att han har en dotter).. Än har han inte tagit bort mig. Konstigt nog. Och inte svarat heller. Han är nog i chock.
Ta det piano för tusan! Du behöver väl int skriva romaner till han heller. Några rader hit och dit då och då och så länge han svarar så är det väl trevligt. Nojja inte till det mer än nödvändigt nu!Han har svarat, vi skriver lite.. Nu bokat jag över att han inte vill prata med mig och tycker jag är jobbig och påträngande..