Skrev två meningar med en kille jag matchade med idag. Då skickar han sitt telefonnummer skriver jag väntar på dig följt av ett långt mmmmmmmmmm.
Fett creepy kände jag.
Fett creepy kände jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har svarat, vi skriver lite.. Nu bokat jag över att han inte vill prata med mig och tycker jag är jobbig och påträngande..
Skrev två meningar med en kille jag matchade med idag. Då skickar han sitt telefonnummer skriver jag väntar på dig följt av ett långt mmmmmmmmmm.
Fett creepy kände jag.
Känner mig alltid jobbig och i vägen när jag snackar med pöjkarVarför tror du det?![]()
Känner mig alltid jobbig och i vägen när jag snackar med pöjkar
Snickaren gillar fortfarande varenda bild på mig själv som jag lägger upp på instagram, och även profilbild på Facebook.
Hade jag varit honom hade jag avföljt...
Why! Både jag och bästis tycker det är underligt...
Vet även att man inte ska lägga så mycket vikt vid sånt, men kan inte låta bli att se samband...
Vissa har så udda sociala skills. Ibland irl och ibland på nätetjag har en kollega (som är safe) som aldrig gillar på rutin. Man får en gilla då och då och alltid på något helt udda. Kanske en asgammal bild, ett inlägg helt utanför hans intresseområde osv. Han tycker det är så tråkigt med det normala gillamönstret
![]()
Haha! Kul ändå
Denna gillar ju inga hundbilder, eller annat, bara på mig![]()
Det låter ju underbartEnorm skillnad på hur V är nu jämfört med förut. Vi pratar om saker vi vill göra i sommar, platser vi vill besöka osv. Innan var framtiden typ i morgon.
Han skickade precis en snap på mitt favoritgodis som jag tjatat nassor om, så bitter över att min affär slutat sälja. Nu har han köpt en hel hög med påsar![]()
Det låter ju underbartFast jag blir också nyfiken på vilket godis det handlar om!
Såna som ser ut som hjärnor?Bubs hallonskalle i påse. De finns i lösvikt här men då är de stora och inte alls lika goda.
Rosa, lagom sura och ganska små, perfekt godis![]()
Nä, små rosa skumskallar med surt pulver på typ.Såna som ser ut som hjärnor?
Nä, små rosa skumskallar med surt pulver på typ.
mvh älskar godis![]()
Jag har umgåtts med hjärtat, kan kalla honom D istället sedan igår och vi ska ses nästan hela helgen. Nu när vi umgås så intensivt märker jag verkligen av våra skillnader. Vad är det för fel på män och deras åsikter om feminismen och feminister. Har lust att strypa honom när han säger korkade saker. Som typ att man inte kan kalla sig feminist om man rakar sig under armarna. Jag borde ge upp det här med att dejta män. Jag pratar feminism i princip varje dag och det funkar inte med män generellt. Och det D gör är ju bara att backa när jag frågar vad han menar. Så blir jag bara irriterad. Orka!
Jag har umgåtts med hjärtat, kan kalla honom D istället sedan igår och vi ska ses nästan hela helgen. Nu när vi umgås så intensivt märker jag verkligen av våra skillnader. Vad är det för fel på män och deras åsikter om feminismen och feminister. Har lust att strypa honom när han säger korkade saker. Som typ att man inte kan kalla sig feminist om man rakar sig under armarna. Jag borde ge upp det här med att dejta män. Jag pratar feminism i princip varje dag och det funkar inte med män generellt. Och det D gör är ju bara att backa när jag frågar vad han menar. Så blir jag bara irriterad. Orka!
Jag hade släppt det och tagit det som att han inte var intresserad.Den som väntar... fick svar ikväll. Just när jag börjat ge upp.
Det var väldigt generellt dock. På min "invit" där jag frågade om jag i gengäld och för att visa min uppskattning fick bjuda på en öl/kaffe fick jag svaret att det inte behövdes, men tack. Gissar att jag inte har mer att hämta.
Vet inte om jag ska skriva något tillbaka?