Ja på ett eller annat sätt måste jag nog prata om det, men känns tidigt att göra det. Jag kämpar ju med att försöka chilla och se tiden an och inte tvunget sönderanalysera, förutse och klargöra vad det ska bli av saker och ting. Och det är svårt att ta upp en sån här grej utan att hamna i en "needy"-position. Men det påverkar mig för mycket märker jag, att inte veta var jag har honom alls emellanåt.
Nu hördes vi inte på två dar efter senaste dejten, sen skrev jag och så kom vi igång igen som vanligt med långa mess... Så blev han plötsligt väldigt kort igen (och självklart efter att jag skrivit nåt och frågat vad han hade för planer för lördan, som skulle kunna tolkas som fiskande efter att ses redan då, fast det inte var min mening, men nu fick jag ju anledning att tro att det var därför han blev kort). Men så har vi skrivit lite igen igår och det är ju sen innan bestämt att vi ska ses idag, så just nu känns det rätt lugnt. Men jag kan ju inte hålla på så här och ändra humör efter vår aktuella meddelandestatus. Varenda dejt vi haft har känts klockren, och det är ju det man borde gå efter, men jag behöver nog nåt slags ytterligare bekräftelse tror jag, nu har jag full beredskap för att det ska gå åt skogen när som helst, och det tar ju bort den goa känslan. Men får se hur allt känns imorgon. Kanske vi borde göra nån liten avstämning snart trots att det som sagt känns tidigt, för det är ju vad allt handlar om egentligen, att jag är osäker på hur intresserad han är och om det alls finns nån chans att det kan bli nåt. Och det kan också vara så att även han är osäker på min inställning.
Jag tycker också du ska ta upp det. Bättre att framstå som lite needy än känna sig osäker och må dåligt.
Säg det du skriver här, att det känns klockrent när ni ses men att kontakten emellan gör dig osäker.
Jag och V är usla på att skriva, totalt genomdåliga
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)