Tillägg till mitt tidigare inlägg - vill alltså inte dejta, utan mer fråga om han vill vara KK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha åh jag blir helt stressad och obekväm å dina vägnar! Hoppas att du hittar något bra sätt att komma runt det här.Har skrivit med dejten från i lördags, han ville först ses igår. Men jag hade lite andra lösa planer och var heller inte säker på att ses.
När vi skrev igår så fick jag sen ett videoklipp när han spelar gitarr och sjunger en sång "can't help falling in love with you".
Jag förstod inte riktigt syftet och kan inte avgöra om det var ironiskt eller nåt raggningsförsök.
Jag blir ganska stressad när killar är så på.
Ja jag skrev bara "fint" eller nåt sånt, vad ska man svara liksom?!Hahaha åh jag blir helt stressad och obekväm å dina vägnar! Hoppas att du hittar något bra sätt att komma runt det här.
En sån film hade jag haft MYCKET svårt att hantera!Ja jag skrev bara "fint" eller nåt sånt, vad ska man svara liksom?!
Jag tror väl kanske inte att det är superseriöst, men för mig är det att visa väldigt mycket intresse för att ha setts 1 gång i 2 h.
Han började skriva om någon serie sen, men det gör mig väldigt osäker på att ses igen.
Ja jag skrev bara "fint" eller nåt sånt, vad ska man svara liksom?!
Jag tror väl kanske inte att det är superseriöst, men för mig är det att visa väldigt mycket intresse för att ha setts 1 gång i 2 h.
Han började skriva om någon serie sen, men det gör mig väldigt osäker på att ses igen.
Jag hade dragit i handbromsen, min erfarenhet är att killar som är för "på" i början fortsätter att vara det och att det oftast leder till att man blir trängd och pressad.
Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.Jag hade dragit i handbromsen, min erfarenhet är att killar som är för "på" i början fortsätter att vara det och att det oftast leder till att man blir trängd och pressad.
Spela in nån lämplig låt på temat Fuck off och skicka tillbaka.Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.
Men det var ju inte uttalat att han dedikerade låten till mig, men är ju en konstig låt att välja om man bara vill visa att man kan spela gitarr och sjunga?!
Ja fast just när han skickade filmen tittade jag bara på den med lågt ljud samtidigt som jag kollade på en serie, så hörde inte vilken sång det var först. Så kände att något måste man ju skriva om någon skickar ett sånt klipp+ @Elektronen jag har börjat bli bättre på att skriva vad jag känner. Hade nog svarat något av en fråga vad han ville me filmen![]()
Det skulle inte hända, min sångröst är obefintlig, haha.Spela in nån lämplig låt på temat Fuck off och skicka tillbaka.
Han är säkert en toppenpartner för någon som gillar krystad "romantik".Det skulle inte hända, min sångröst är obefintlig, haha.
Men han verkade ju normal när vi sågs så fattar inte vart det här kommer ifrån.
"Get the fuck out" med skidrow är en början...Spela in nån lämplig låt på temat Fuck off och skicka tillbaka.
Ja sånt kan väl säkert vara gulligt om man är kär och allt, men inte efter att ha setts en gång.Han är säkert en toppenpartner för någon som gillar krystad "romantik".
Jag tycker personligen att det är lite för hardcore att be honom dra åt helvete för en sådan ganska oskyldig grej, men du kan ju dra dig ur genom att ghosta eller faktiskt vara helt ärlig och säga att du blir hemskt obekväm av hans agerande.Ja det är precis så jag fungerar också, tycket ju att killar är för på om dem skriver hela tiden bara och inte verkar förstå att jag är på jobbet.
Men det var ju inte uttalat att han dedikerade låten till mig, men är ju en konstig låt att välja om man bara vill visa att man kan spela gitarr och sjunga?!
Menar du mitt Fuck off? Min tanke var att det jag skrev skulle uppfattas som ett drastiskt skämt.Jag tycker personligen att det är lite för hardcore att be honom dra åt helvete för en sådan ganska oskyldig grej, men du kan ju dra dig ur genom att ghosta eller faktiskt vara helt ärlig och säga att du blir hemskt obekväm av hans agerande.