Frågade just tinderkillen ifall han haft lust att ses någon dag... han vill dock ha barn och jag skrev att jag inte bestämt mig på den punkten än, får väl se om det punkterar detta också....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för att det blir en matchAaah jobbkillen kom just upp på Tinder och jag swipade höger !
Om inte annat kan man ju prata som vänner om det blir match... :O
Nu återstår ju bara väntan om han vill ses igen
Jag har fått en del gnäll av män under åren pga jag sällan är hemma, jobbar eller är iväg med hästen.
Tog upp det med V igår att jag gärna vill ses oftare men att hästen är så himla viktig för mitt välbefinnande.
Han var lika chill som alltid och tyckte det var självklart att jag ska lägga den tid jag vill på hästen och så ses vi när vi kan.
Bra kille!
Näe inte ännu, inte velat skriva alltför snabbt ^^ däremot skrev han frivilligt och frågade hur min dag hade gått sen iaf så ska väll fråga när tillfälle gesHar du skrivit och frågat?
Vart lika här (fast med tjejer då)- här är mer än en häst dessutom så det har på senare år bara varit att hänga med.Jag har fått en del gnäll av män under åren pga jag sällan är hemma, jobbar eller är iväg med hästen.
Tog upp det med V igår att jag gärna vill ses oftare men att hästen är så himla viktig för mitt välbefinnande.
Han var lika chill som alltid och tyckte det var självklart att jag ska lägga den tid jag vill på hästen och så ses vi när vi kan.
Bra kille!
Hoppar in med en fråga är nämnandet av katter på Badoo någon slags hemlig kod för något?
Blir iaf en andra dejt på lördag
Kul!
Tänkte precis svara att det finns ingen anledning med att vänta på att fråga. Känns det bra så kör på! Bättre att få ett nej direkt än att dra ut på det och nu blev det ju ett ja
Ja han som frågade när jag hade en kväll ledig ^^ så blir en avslappnad filmkväll på lördagKul!
Tänkte precis svara att det finns ingen anledning med att vänta på att fråga. Känns det bra så kör på! Bättre att få ett nej direkt än att dra ut på det och nu blev det ju ett ja
Jag tycker att du ska säga det. Alltså att du blir osäker på vad han vill, och att du får hjärnspöken av för långa uppehåll i konversationen. Lägg inte fram det som någon sorts klagomål, utan som ett önskemål så tror jag man hamnar i ett bättre läge för att prata om det.Hade en dålig uppladdning inför min tredjedejt med Jim igår. Hade lovat mig själv att lägga ner det här idiotiska meddelandetolkandet, så trillar man dit ändå. Han hade inte svarat på mitt senaste meddelande fast det gått ett dygn, det jag skrivit var nåt skämtsamt och aningen flirtigt och jag började nojja över att han misstolkat eller bara insett vi var på fel nivåer och kanske blivit helt off... Till sist när det närmade sig den tid vi skulle ses skrev jag för att få bekräftat "Ses vi vid torget kl18 då?" Och han svarade "yes".
Men sen verkade han glad att se mig och inga konstigheter. Min dåliga känsla innan låg ändå kvar lite och gjorde mig lite nervös och stel. Det var skönt att det blev en lång dejt så att det hann släppa.
Vi var och kollade på en kulturgrej, sen käkade vi och tog en öl. Babblade på och hade supertrevligt. Kändes som båda ville dra ut på det, vi hängde kvar tills de stängde. När han ville följa mig till busstationen fast det var åt helt fel håll för honom så täpptes väl det sista av min lilla osäkerhet igen, och det blev en liten hejdåkyss.