Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite needy så skrev till V nyss och frågade om han vill sova hos mig i morgon. Är visserligen hemma sent men annars kommer det dröja till måndag och det känns alldeles för långt bort 😒
Fick ett absolut tillbaka 😁
Mycket bra att det bara tar 10 minuter från dörr till dörr!

Jag antar att det är tjejer som är bisexuella men kanske inte biamorösa som faller in i din kategori som straighta? Annars är det ju helskumt att du öht får upp dem?
Off topic, men fick ett litet aha av att läsa denna distinktion, insåg att det kanske är det jag är, fast tvärtom. Biamorös (eller panamorös?) fast kanske inte bisexuell. Förälskad kan jag helt klart bli, men jag är betydligt mer osäker på den sexuella biten.

Känner mig lite needy så skrev till V nyss och frågade om han vill sova hos mig i morgon. Är visserligen hemma sent men annars kommer det dröja till måndag och det känns alldeles för långt bort 😒
Fick ett absolut tillbaka 😁
Mycket bra att det bara tar 10 minuter från dörr till dörr!

Jag som konstant swipea höger på de i grannbyn, borde kanske sluta med det 😅

Ja! Jag sover ju borta tillräckligt mycket ändå, vill verkligen vara hemma när jag kan.
Han tycker bättre om min lägenhet än sin egen 😅

Såklart han gör, dina nya tapeter 😍😍😍 Har du varit hemma hos honom?

Off topic, men fick ett litet aha av att läsa denna distinktion, insåg att det kanske är det jag är, fast tvärtom. Biamorös (eller panamorös?) fast kanske inte bisexuell. Förälskad kan jag helt klart bli, men jag är betydligt mer osäker på den sexuella biten.
Jag tror att det är skillnad faktiskt! Det verkar vara rätt vanligt med bisexualitet som bara rör det sexuella. Men det betyder ju inte att man har mindre lust så att säga. Det är verkligen inte fejk.

Själv har jag ingen aning om var på skalan jag befinner mig.

Blir lite trött ibland. Varför läser inte folk ens profil på Tinder? Och varför blir de så avskräckta när man är ärlig?

Bättre lycka nästa gång tänker jag. Matchat med en som är både nyfiken på livsstilen och som har ett intressant snarare än sockersött utseende. Får se om han också bangar ut.

Jag tror att det är skillnad faktiskt! Det verkar vara rätt vanligt med bisexualitet som bara rör det sexuella. Men det betyder ju inte att man har mindre lust så att säga. Det är verkligen inte fejk.

Själv har jag ingen aning om var på skalan jag befinner mig.
Det är väl just dessa kvinnor som jag har ledsnat på. Jag vill ha en relation, kärlek, inte bara sex liksom. Jag duger för sex, men så fort kvinnorna vill ha en relation så vänder de sig mot män.
Men ja.. Jag förstår dom. Jag kan tänka mig att ha sex med män, men skulle inte vilja ha en relation med en man, helt otänkbart.

Det är väl just dessa kvinnor som jag har ledsnat på. Jag vill ha en relation, kärlek, inte bara sex liksom. Jag duger för sex, men så fort kvinnorna vill ha en relation så vänder de sig mot män.
Men ja.. Jag förstår dom. Jag kan tänka mig att ha sex med män, men skulle inte vilja ha en relation med en man, helt otänkbart.
Därför är det ju extremt viktigt med ärlighet. Vet man med sig från start att man inte är ute efter en relation så måste man säga det!

Haft det jättebra med V igen! Ruben blev väldigt glad när han kom, var fortfarande sur på mig eftersom jag väckte honom tidigt och tvingade med honom till stallet, galet långsint hund 😅
Katten älskar V och sov på hans kudde hela natten, tur han inte är allergisk och väldigt snäll som står ut med en katt över halva ansiktet och en hund utsträckt över benen 😁
Han ville inte alls åka härifrån så jag fick tjata iväg honom så han inte skulle komma för sent 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka