Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tvåstegsmetod kanske? Fråga i kassan om det är okej att du kontaktar honom på messenger. Får du ja så kommer han ju förvänta sig ett meddelande där, och då kan du bjuda ut honom där.Svarar lite generellt till alla.
Tusen tack för all input, tankar, tips och förslag.
Jag förstår absolut stalkergrejen med fb. Därav min tvekan. Samtidigt som nu skulle det kännas mer ok än efter första händelsen. Det är verkligen en balansgång. Hur jag själv skulle känna har ju oerhört mycket med vem som gör det och i vilket läge. Skulle denna kille hitta mig vore det ju trevligt tex.
Det är inte svårt att ses IRL men blir ju svårt att få fram något iom jobbsituation för honom och folk runt, både kollegor och kunder. (Jag är ju nyfiken på damen i kassans eventuella frågor till honom efter jag gått.) Han jobbar bara i kassan och runt där också. Hade han hållt till vid grönsaksavdelningen hade det ju varit lättare.
Jag ska fundera vidare lite på hur jag ska göra. Oavsett så är det ju jag som har kontrollen då jag vet mer om honom, namn och arbetsplats, än han vet om mig. Tveksamt om han skulle hitta mig även om han försökte. Så ligger ju på mig detta.
Har faktiskt tänkt den tanken själv.En tvåstegsmetod kanske? Fråga i kassan om det är okej att du kontaktar honom på messenger. Får du ja så kommer han ju förvänta sig ett meddelande där, och då kan du bjuda ut honom där.
Va har han för bil ?Fick bästa komplimangen av V förut när vi pratade om hans nya bil.
Den är riktigt fin men inte lika fin som jag!
Inte illaSpeciellt inte med tanke på hur mycket han faktiskt gillar sin bil, i nivå med hur mycket jag gillar min häst
Nu känns det lite tråkigt att vi inte kommer ses något denna vecka, hoppas det ser lite bättre ut efter helgen.
Va har han för bil ?![]()
Haha, ja då vare ju ingen dålig komplimang han gav dig dåEn Camaro SS tror jag, ett stort as med alldeles för många hästar![]()
Haha, ja då vare ju ingen dålig komplimang han gav dig då![]()
Jag dejtar på med A. Vi har haft sex några gånger och har roligt när vi ses. Vi har bestämt att vi är exklusiva men valt att inte definiera det mer än så.
Jag är inte förälskad eller så, men vi har trevligt. Samtidigt är jag rädd för att låta det gå "för" länge och sen behöva säga tack och hej. Känns som alla bara blir så ledsna och besvikna på mig hela tidenMen jag kan ju samtidigt inte bryta i förtid utifallat. Jag försöker att inte tänka så mycket.
Jag har fortsatt njuta av mina små vårkänslor här och hörts flitigt med han jag träffade häromveckan, kan kalla honom Jim. Blir två dejter med honom denna vecka.Han föreslog att vi skulle gå på ett evenemang på söndag, men det tyckte jag var alldeles för långt fram i tiden så vi bestämde att ses även imorgon. (Lite påfluget av mig kanske men han verkade inte misstycka, snarare har han verkat mer pepp efter att jag sa det). När man spinner igång så här som jag gjort nu brukar det kunna kännas skumt att väl ses så det är jag lite förberedd på. Känns ändå väldigt lovande. Han är rolig och social utan att vara för babblig, konstnärlig och flummig men på en lagom nivå som liknar min, intressant och spännande person utan att vara för cool så jag blir nervös. Och så har vi massa intressen gemensamt. Ja ni hör ju, mitt i prick!
Medtagen på jorden blir man ju alltid förr eller senare, jag vet ju inte ens om vi synkar att hångla med varann, men hoppas väl få testa på det nån dag.![]()
Hur ser en straight tjej ut?Har öppnat upp tinder igen och swipear lite. Finns så många snygga tjejer i stan, men få av dom känns rätt. Jag kanske är fördomsfull och så, men de flesta tjejer ser så straight ut att jag blir skeptisk. Inte ute efter en "straight" tjej som vill experimentera såsom många bara vill.
Tror inte jag är redo att dejta än, men känns lite roligt att kolla runt i alla fall.![]()
Jag vet inte riktigt, är mer en känsla jag får. På samma sätt som jag har en gaydar har jag en straightdar liksom..Hur ser en straight tjej ut?