Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
V kom hit igårkväll, vi tittade på Robinson och sen sov han kvar här.
Gick upp tidigt och for till jobbet, jag och djuren somnade om 😁

Han har rakat av skägget, Ruben kände inte igen honom 😅
Gick från sur rocksnubbe till Tintin 😂
Men jag tycker det är trevligt att han ser mindre allvarlig ut.

Svarar lite generellt till alla.
Tusen tack för all input, tankar, tips och förslag.

Jag förstår absolut stalkergrejen med fb. Därav min tvekan. Samtidigt som nu skulle det kännas mer ok än efter första händelsen. Det är verkligen en balansgång. Hur jag själv skulle känna har ju oerhört mycket med vem som gör det och i vilket läge. Skulle denna kille hitta mig vore det ju trevligt tex.

Det är inte svårt att ses IRL men blir ju svårt att få fram något iom jobbsituation för honom och folk runt, både kollegor och kunder. (Jag är ju nyfiken på damen i kassans eventuella frågor till honom efter jag gått. :D ) Han jobbar bara i kassan och runt där också. Hade han hållt till vid grönsaksavdelningen hade det ju varit lättare.

Jag ska fundera vidare lite på hur jag ska göra. Oavsett så är det ju jag som har kontrollen då jag vet mer om honom, namn och arbetsplats, än han vet om mig. Tveksamt om han skulle hitta mig även om han försökte. Så ligger ju på mig detta.
En tvåstegsmetod kanske? Fråga i kassan om det är okej att du kontaktar honom på messenger. Får du ja så kommer han ju förvänta sig ett meddelande där, och då kan du bjuda ut honom där.

Har haft en magisk helg!

Köpenhamn ska träffa sin extra på torsdag. Hoppas att det känns bra för mig då. Vi har fortsatt att prata om det och han säger igen och igen att jag kan säga stopp precis när som helst. Men jag har så svår att se att jag någonsin skulle göra det. Dels av principskäl, dels för att jag vet att han får bra upplevelser av det. Och det kan också jag få nytta av. Så fortfarande mycket mixade känslor.

För att röra till det lite extra är jag faktiskt rätt sugen på att hitta ett manligt ligg nu. Men jag tröttnar snabbt på mina tindermatchningar...

Jag och hojkillen fortsätter ses! :)
Han sov hos mig Mån-Tis, och eftersom jag inte är van att sova med någon och allt det vaknade på Tisdagen med typ panik, och tänkte att det här GÅR INTE! Att jag var alldeles för slut i huvudet för att kunna ha något seriöst osv. Vi hade bestämt sen innan att jag skulle hem till han på Fredagen och jag hade typ ångest hela veckan.... Jag ville verkligen inte åka, men jag kände att jag kan inte ”ge upp” då jag som sagt gillade honom innan jag fick panik, och tänkte att känns det fortfarande kasst när vi ses så måste jag ju iallafall avsluta det på ett snyggt sätt, och inte bara försvinna under jorden. :p

Hur som helst, åkte dit ganska sent på kvällen då jag drog ut på det... Kommer dit och han är bara såååå fin. Vi tar nån öl, pratar lite, går kvällspromenad med hunden, och sen ser vi en film. Och för första gången på flera flera år så verkligen njuter jag av att sova med någon. Allt kändes bara så bra, och så okomplicerat.

På morgonen efter så ligger vi och myser lite, tar en långpromenad med hunden, sen dricker lite kaffe och pratar skit.

Jag åkte dit med ont i magen och halv panik över hela sittuationen, och åkte hem med pirr i magen och förhoppningar om att det faktist kanske kan funka endå.

Sen har det fortsatt att kännas så bra, så pass bra att jag faktist frågade igår om han ville ses igen. Hade inte tänkt att vi skulle ses förrens en bit in i denna vecka, men jag saknade han faktist. Så i morse vaknade vi tillsammans igen, och helt utan panik i magen. :heart

Jag har försökt komma på varför jag fick sån total panik, men jag vet faktist inte, och jag tänker inte analysera det något mer heller. Nu känns det bara helt underbart, och jag tror att jag kanske kanske håller på att bli lite kär till och med. :o:p:love:

Fick bästa komplimangen av V förut när vi pratade om hans nya bil.
Den är riktigt fin men inte lika fin som jag!
Inte illa 😁 Speciellt inte med tanke på hur mycket han faktiskt gillar sin bil, i nivå med hur mycket jag gillar min häst 😅

Nu känns det lite tråkigt att vi inte kommer ses något denna vecka, hoppas det ser lite bättre ut efter helgen.

Fick bästa komplimangen av V förut när vi pratade om hans nya bil.
Den är riktigt fin men inte lika fin som jag!
Inte illa 😁 Speciellt inte med tanke på hur mycket han faktiskt gillar sin bil, i nivå med hur mycket jag gillar min häst 😅

Nu känns det lite tråkigt att vi inte kommer ses något denna vecka, hoppas det ser lite bättre ut efter helgen.
Va har han för bil ? :D

Jag dejtar på med A. Vi har haft sex några gånger och har roligt när vi ses. Vi har bestämt att vi är exklusiva men valt att inte definiera det mer än så.

Jag är inte förälskad eller så, men vi har trevligt. Samtidigt är jag rädd för att låta det gå "för" länge och sen behöva säga tack och hej. Känns som alla bara blir så ledsna och besvikna på mig hela tiden :down: Men jag kan ju samtidigt inte bryta i förtid utifallat. Jag försöker att inte tänka så mycket.

Jag dejtar på med A. Vi har haft sex några gånger och har roligt när vi ses. Vi har bestämt att vi är exklusiva men valt att inte definiera det mer än så.

Jag är inte förälskad eller så, men vi har trevligt. Samtidigt är jag rädd för att låta det gå "för" länge och sen behöva säga tack och hej. Känns som alla bara blir så ledsna och besvikna på mig hela tiden :down: Men jag kan ju samtidigt inte bryta i förtid utifallat. Jag försöker att inte tänka så mycket.

Det låter som det är på samma nivå som med V.
Jag trivs jättebra med honom men är inte förälskad. Men tänker att det bara är skönt, är avspänt och jag varken funderar eller analyserar något.

Jag har fortsatt njuta av mina små vårkänslor här och hörts flitigt med han jag träffade häromveckan, kan kalla honom Jim. Blir två dejter med honom denna vecka.Han föreslog att vi skulle gå på ett evenemang på söndag, men det tyckte jag var alldeles för långt fram i tiden så vi bestämde att ses även imorgon. (Lite påfluget av mig kanske men han verkade inte misstycka, snarare har han verkat mer pepp efter att jag sa det). När man spinner igång så här som jag gjort nu brukar det kunna kännas skumt att väl ses så det är jag lite förberedd på. Känns ändå väldigt lovande. Han är rolig och social utan att vara för babblig, konstnärlig och flummig men på en lagom nivå som liknar min, intressant och spännande person utan att vara för cool så jag blir nervös. Och så har vi massa intressen gemensamt. Ja ni hör ju, mitt i prick! 😁
Medtagen på jorden blir man ju alltid förr eller senare, jag vet ju inte ens om vi synkar att hångla med varann, men hoppas väl få testa på det nån dag. 😊

Jag har fortsatt njuta av mina små vårkänslor här och hörts flitigt med han jag träffade häromveckan, kan kalla honom Jim. Blir två dejter med honom denna vecka.Han föreslog att vi skulle gå på ett evenemang på söndag, men det tyckte jag var alldeles för långt fram i tiden så vi bestämde att ses även imorgon. (Lite påfluget av mig kanske men han verkade inte misstycka, snarare har han verkat mer pepp efter att jag sa det). När man spinner igång så här som jag gjort nu brukar det kunna kännas skumt att väl ses så det är jag lite förberedd på. Känns ändå väldigt lovande. Han är rolig och social utan att vara för babblig, konstnärlig och flummig men på en lagom nivå som liknar min, intressant och spännande person utan att vara för cool så jag blir nervös. Och så har vi massa intressen gemensamt. Ja ni hör ju, mitt i prick! 😁
Medtagen på jorden blir man ju alltid förr eller senare, jag vet ju inte ens om vi synkar att hångla med varann, men hoppas väl få testa på det nån dag. 😊

Roligt att "höra"! Hoppas det blir fint när ni ses!

Har öppnat upp tinder igen och swipear lite. Finns så många snygga tjejer i stan, men få av dom känns rätt. Jag kanske är fördomsfull och så, men de flesta tjejer ser så straight ut att jag blir skeptisk. Inte ute efter en "straight" tjej som vill experimentera såsom många bara vill.
Tror inte jag är redo att dejta än, men känns lite roligt att kolla runt i alla fall. :)

Har öppnat upp tinder igen och swipear lite. Finns så många snygga tjejer i stan, men få av dom känns rätt. Jag kanske är fördomsfull och så, men de flesta tjejer ser så straight ut att jag blir skeptisk. Inte ute efter en "straight" tjej som vill experimentera såsom många bara vill.
Tror inte jag är redo att dejta än, men känns lite roligt att kolla runt i alla fall. :)
Hur ser en straight tjej ut?

• Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka