Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte om klimatet (hehe) är annorlunda här uppe?

I princip alla mina singelvänner/bekanta är ute och härjar i princip varje helg, ibland även 2 dagars..

Om vi utgår från att man vill träffa någon seriöst så är det inte så intressant med mängden matches i sig utöver att man får ett större urval så att säga. Antalet matches blir egentligen bara ett problem om man får så få att man inte kan få något utbyte alls ur det.

Får man mycket matches så har man större urval och möjligheter såklart men man når nog ganska snabbt en gräns där fler matches blir mindre intressant än bättre matches. Då kan man såklart tänka att bättre matches är alltid bättre men det är den där mänskliga faktorn man får räkna med som inte alltid speglar sig så bra i en profil och att det ofta händer att man blir positivt och negativt överraskad.

Angående dumt förslag av mig så undrar jag om du i retrospekt tycker att tinder var dumt av mig att föreslå :)
Det är alltid kul att prova nya saker.
Och jag har ju en planerad dejt som känns kul.
Men annars upplever jag Tinder som rätt svår att få kontakt med folk på. Och det var inte lättare än på dejtingsidor eller facebookgrupper dvs intresset för mig var nog inte större på tinder än någon annanstans. Har tidigare provat match, mötesplatsen.

Vet inte om klimatet (hehe) är annorlunda här uppe?

I princip alla mina singelvänner/bekanta är ute och härjar i princip varje helg, ibland även 2 dagars..

Det känns som att det är himla härjande på krogen...
Om det är en grej i norr så känns det som ytterligare en anledning till att jag borde flytta söderut :p.

Det är alltid kul att prova nya saker.
Och jag har ju en planerad dejt som känns kul.
Men annars upplever jag Tinder som rätt svår att få kontakt med folk på. Och det var inte lättare än på dejtingsidor eller facebookgrupper dvs intresset för mig var nog inte större på tinder än någon annanstans. Har tidigare provat match, mötesplatsen.
Hur är match och mötesplatsen? Jag har bara använt happypancake utöver tinder.

För mig är det en dealbreaker om personen ska dricka massor/missbruk. Jag dricker inte alls och har aldrig druckit eller varit full så det kanske är en dealbreaker för någon annan. :laugh:

Hur är match och mötesplatsen? Jag har bara använt happypancake utöver tinder.

Det är ungefär samma folk på de olika ställena. Det som skiljer är i princip pris och i viss mån funktioner. Jag tyckte mötesplatsen var bättre än match men det är nog individuellt. Vill man träffa/kontakta/kontaktas av folk även från utlandet är match bäst.

Inte funderat över om alkohol är en dealbreaker för mig faktiskt. Missbruk eller att inte riktigt ha ordning i sitt liv är det dock. Jag hade nog haft lite svårt att umgås mer nära med någon som ballar ur var o varannan helg pga alkohol. Orkar inte med stressen det tillför mitt liv när jag inte känner att personer som står mig nära klarar av att ta hand om sig själva, oavsett hur de känner. Jag är dålig på sådant. Droger tål jag inte.

Spel i varanten vad den nu hette Lassi nånting larry in. (sent 80-tal, skulle det spelas bara för att föräldrarna inte gillade att det fans i arsenalen av spel).
Några installerade det på skolans dator och passade på rasterna när läraren inte var närvarande :p.

• Gilla
Reactions: ptr
Jag har nolltolerans för missbruk oavsett vad det gäller.
Han behöver inte dricka, det gör jag så bra själv med mina kompisar :D
Hellre nykterist än någon som dricker för mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 714
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka