Och bara för att jag skrev det här är mitt steam suggest fyllt av dejting simualtorerNi får ju mig att börja tindra och göra en studie jag med ju! Jag har inte tid ju! Så många spel att spela ju. Obs tvspel inte dejtingspel obs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och bara för att jag skrev det här är mitt steam suggest fyllt av dejting simualtorerNi får ju mig att börja tindra och göra en studie jag med ju! Jag har inte tid ju! Så många spel att spela ju. Obs tvspel inte dejtingspel obs!
Spel i varanten vad den nu hette Lassi nånting larry in. (sent 80-tal, skulle det spelas bara för att föräldrarna inte gillade att det fans i arsenalen av spel).Och bara för att jag skrev det här är mitt steam suggest fyllt av dejting simualtorer![]()
Om man tycker lök är gott då?Vem var det som beskrev dealbreakers som en lök? Du gjorde mitt mentala pussel så mycket enklare. Tack!!!
Det är alltid kul att prova nya saker.Om vi utgår från att man vill träffa någon seriöst så är det inte så intressant med mängden matches i sig utöver att man får ett större urval så att säga. Antalet matches blir egentligen bara ett problem om man får så få att man inte kan få något utbyte alls ur det.
Får man mycket matches så har man större urval och möjligheter såklart men man når nog ganska snabbt en gräns där fler matches blir mindre intressant än bättre matches. Då kan man såklart tänka att bättre matches är alltid bättre men det är den där mänskliga faktorn man får räkna med som inte alltid speglar sig så bra i en profil och att det ofta händer att man blir positivt och negativt överraskad.
Angående dumt förslag av mig så undrar jag om du i retrospekt tycker att tinder var dumt av mig att föreslå![]()
Vet inte om klimatet (hehe) är annorlunda här uppe?
I princip alla mina singelvänner/bekanta är ute och härjar i princip varje helg, ibland även 2 dagars..
Det känns som att det är himla härjande på krogen...
Om det är en grej i norr så känns det som ytterligare en anledning till att jag borde flytta söderut.
Om man tycker lök är gott då?
Eller menade @Singoalla när man skär löken så kan det svida i ögonen. Precis som en dealbreaker![]()
Hunie Pop är det tydligen rea på. Dejting är candy crush?Spel i varanten vad den nu hette Lassi nånting larry in. (sent 80-tal, skulle det spelas bara för att föräldrarna inte gillade att det fans i arsenalen av spel).
Har du inte sett Shrek människa?Om man tycker lök är gott då?
Eller menade @Singoalla när man skär löken så kan det svida i ögonen. Precis som en dealbreaker![]()
Hur är match och mötesplatsen? Jag har bara använt happypancake utöver tinder.Det är alltid kul att prova nya saker.
Och jag har ju en planerad dejt som känns kul.
Men annars upplever jag Tinder som rätt svår att få kontakt med folk på. Och det var inte lättare än på dejtingsidor eller facebookgrupper dvs intresset för mig var nog inte större på tinder än någon annanstans. Har tidigare provat match, mötesplatsen.
Bara första filmen och det är evigheter sen nu..Har du inte sett Shrek människa?
Hur är match och mötesplatsen? Jag har bara använt happypancake utöver tinder.
Leisure suit Larry in the Land of the Lounge Lizards!Spel i varanten vad den nu hette Lassi nånting larry in. (sent 80-tal, skulle det spelas bara för att föräldrarna inte gillade att det fans i arsenalen av spel).
Några installerade det på skolans dator och passade på rasterna när läraren inte var närvarandeSpel i varanten vad den nu hette Lassi nånting larry in. (sent 80-tal, skulle det spelas bara för att föräldrarna inte gillade att det fans i arsenalen av spel).
Har du inte sett Shrek människa?