Dagens outfit

Skönaste brallorna och skönaste tröjan = perfect match :love:

10601957_1524023941176500_1985223443_n.jpg

img_2261_54396ca79606ee0ccb863d62.png

@tornblomma Du har en så himla cool stil! Riktigt inspirerande. Har hängt här på buke ett tag utan "medlemskap" och har alltid tyckt du klär dig så himla härligt :D

Jag hade världens skönaste kjol en gång, nästan exakt lik din! Min är mystiskt borta, och köpt på hm, men finns inte längre. Vart har du köpt din?

Första dagen i skolan- outfit. På fötterna satt ett par svarta converse, jackan var en marinblå trench :)

Snygg kombination! Var har du hittat detta? :) har funderat på något liknande med en skjorta så under:)

Lägger nog inte upp vad jag själv har haft på mig idag :p förutom ridkläderna så är det efter det underställsbyxor och en stickad tröja, bara mysdag idag ;)

Dagens...
Fuskpälsjacka secondhand, polotröja Marc by Marc Jacobs, väska Acne. Byxor HM.

blk.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar