Dagens outfit

Klänning vintage, halsduk Ann-Sofie Back, stövlar Acne, väska Marc by Marc Jacobs, solglasögon Marc Jacobs

helfig_5.jpg

details_1.jpg

gar.jpg

closeuped.jpg

chill_0.jpg

Skitsnyggt! Jag tänkte på det på nån annan ny bild på dig att det är så fantastiska färger med håret och sminket/läppstiftet kanske främst. Assnyggt!
Brillorna är jag förtjust i med! Sån form funkar bra på mig har jag märkt. Så jag har en viss dragning.. :P

Tack @tuaphua ! Min kollega tyckte att jag skulle testa nude-läppar vilket jag inte gjort på typ 10 år eller nåt. Har liksom varit fast med mitt röda läppstift, så känner mig väldigt naken... exposed... hehe ;) Kul att du gillar det!

Tack @tuaphua ! Min kollega tyckte att jag skulle testa nude-läppar vilket jag inte gjort på typ 10 år eller nåt. Har liksom varit fast med mitt röda läppstift, så känner mig väldigt naken... exposed... hehe ;) Kul att du gillar det!

Haha.. Allt är relativt!
Jag brukar ju aldrig ha läppstift. Om jag haft något är det någon läppglans som inte direkt är en färgklick.
Jag har börjat ha nude-färgat läppstift nu ibland. Jag känner mig extreeemt sminkad då! Om jag så är nästan utan i övrigt. ;)

- Om någon i och med detta inlägg skulle känna igen mig från IRL-livet, röj inte min identitet! Tack på förhand! -

Några av mina outfits från senaste tiden, är ju inte så ofta jag går i "vanliga" kläder nu för tiden, så när jag väl gör det får det bli lite mer "uppklätt" :D
Vet att jag inte har så snygg kropp som ni andra i tråden har...men whatever! Får väl bjuda lite på mig själv! :banana:

988499_664638456992823_4428382454993702823_n.jpg

Jacka - MQ eller Vila, minns inte :o
Tröja - Hampton Republic/KappAhl
Tights - H&M
Skor - Skopunkten

12513_664638416992827_4463098104632092972_n.jpg

Skjorta - H&M
Jacka - Second Hand
Klocka - Marc by Marc Jacobs
Väska - PS of Sweden
Jeans - Gina Tricot
Skor - DinSko

10994346_664638376992831_5168247545007442861_n.jpg

Tröja - Hampton Republic/KappAhl
Klocka - Marc by Marc Jacobs
Väska - Ralph Lauren
Jeans - Gina Tricot

Fast jag gissar att vi ser ganska lika ut! Det är svårt att jämföra då jag har fotograf med mig som plåtar i "rätt vinkel" plus att jag är ganska kroppsmedveten i hur jag står och rör mig framför kameran.
Jag har tex aldrig platta skor. Hade jag haft platta skor och jeans som du har på bilderna plus fotat mig själv i den vinkeln med en mobil hade vi nog sett ganska lika ut!

Dagens.
Jacka Tiger of Sweden, polo HM, byxor Rodebjer, halsband Marni för HM, väska vintage
Ser ut som att jag inte sovit på tre år, jobbat på tok för mycket och druckit alldeles för mkt whisky på sista tiden. Vilket är helt sanningsenligt haha. Ska på nåt slags spa imorgon med ansiktsbehandling, ska färga bryn och permanenta fransar. Känns välbehövligt....

outfit_helfigur.jpg

outfit_halsband.jpg

outfit_halvfig.jpg

outfit_vovven.jpg

outfit_jacka.jpg

Dagens.
Jacka Tiger of Sweden, polo HM, byxor Rodebjer, halsband Marni för HM, väska vintage
Ser ut som att jag inte sovit på tre år, jobbat på tok för mycket och druckit alldeles för mkt whisky på sista tiden. Vilket är helt sanningsenligt haha. Ska på nåt slags spa imorgon med ansiktsbehandling, ska färga bryn och permanenta fransar. Känns välbehövligt....

outfit_helfigur.jpg

outfit_halsband.jpg

outfit_halvfig.jpg

outfit_vovven.jpg

outfit_jacka.jpg
Ah vad fin jackan är mot ditt ljusare hår!!! du blir som ett konstverk!!!

Dagens.

Du är så snygg! Och den där outfiten var verkligen super på dig, jackan, håret, halsbandet, byxorna, chihuahuan! :love:
outfit_helfigur.jpg

outfit_halsband.jpg

outfit_halvfig.jpg

outfit_vovven.jpg

outfit_jacka.jpg

Dagens.

outfit_helfigur.jpg

outfit_halsband.jpg

outfit_halvfig.jpg

outfit_vovven.jpg

outfit_jacka.jpg

Fy tusan vad snyggt. Sparar för inspo nu när jag ska byta ut hela garderoben. :angel:

Haha oj tack, fast det kan jag aldrig tänka mig, har varit en soffpotatis hela livet.har börjat gymma för en månad sedan, men har bara kört lätt styrketräning 2ggr/vecka. Men har iofs gått ner 5kg så det kanske hjälper ;)

Jag tycker du ser sjukt vältränad ut! Bra jobbat! :bow: Mvh sitter och skedar i mig tiramisu i detta nu och lever i förnekelsen...

Lägger upp den här med. Lyckades rota fram mina gamla ridbyxor och tittade på min rumpa i spegeln i säkert en kvart :o IT EXISTS!!! Hur som helst, flanelltunikan har jag fått för trehundrasjuttioelva år sedan, ridbyxorna är från Hööks och skärpet från Gekås. Superspexat :D (ignorera troskanten TACK)

dsc_0184_550f19262a6b225213e65161.png

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar