Åh men tack!!@LindgrenV Du har så fin profilbild, så vackra och klara färger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men tack!!@LindgrenV Du har så fin profilbild, så vackra och klara färger!
Du som har stenkoll på märken: Jag sprang över en jättefin, grå typ pennkjol av märket Marc O'Polo innan jul. På röda korset, kostade mig en tjuga. Är det något att ha rent märkesmässigt?Häromdagen....
Blus Marc by Marc Jacobs, byxor HM, mössa vintage
Jaha jag kör väl igen då, måste plåta en outfit i veckan till bloggen så skyll er själva
Här är dagens!
Jacka och skor Minimarket, kjol Carin wester, mössa och handskar vintage, väska Tiger of Sweden, iphone-fodral Moschino.
Off topic, men vad använder du för foundation/puder?
Det ser ut som att vi skulle kunna ha samma hudton, och jag har SÅ svårt att hitta smink i rätt nyans. Blir halvt vansinnig.
Älskar jackan btw!
Vilken fantastiskt fin hy du har då!Jag använder inte foundation men de gånger jag använder puder kör jag på isadoras transparenta.
Brukar köra lite concealer ibland och då har jag Maybellines "stift" nr 21 fair naturel. Det är ganska tjockt liksom så man får vara lite försiktig. Jag kör på de kritiska områdena bara
Vilken fantastiskt fin hy du har då!
Sol ute och vår i luften - då får klänningarna och ballerinaskorna komma fram!
Tack så mycket! Det är mitt nya favoritplagg, jag har fyra stycken i olika fäger Jättesköna, perfekta i storleken (S är både lagom tight och lagom långt för mig som är 160 cm, medan min vän som är 175 cm får ha en annan svart kjol undertill) och kostar bara drygt en hundralapp styck på Forever 21: http://www.forever21.com/UK/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=dress-day&ProductID=2000057826&VariantID=Vilken jättesöt klänning, varifrån kommer den?
Den sista bilden: Love it!Jahopp kör väl en till då Ni får skylla er själva som inte postar!
Idag var vi ute och halkade runt lite, jag och min fotografpolare.
Har på mig kappa Missoni, halsduk Marc by Marc Jacobs, pälsmössa vintage, byxor Rodebjer, väska Tiger of Sweden
http://odalisquemagazine.com/sites/default/files/styles/wide/public/field/image/halvfig_0.jpg