Dagens outfit

Gårdagens, nyinköpt stickad tröja från kappahl, en några år gammal kjol från vero moda. Stickade tröjor av modell lite lösare fit, som inte sitter åt som korvskinn runt stoppningen gör inte så mycket för figuren ens i xs, men jag tycker tröjan är fin ändå :up:

35-troumlja_zps4cf5485c.jpg

Nästa v smäller det. Fashionweek!
Eftersom jag är helt utarbetad kan det hända att jag ser ut som ngn i familjen Addams. Måste ha ngt spektakulärt på mig typ. Men eftersom jag livnärt mig på toscakaka och sprit senaste tiden måste jag undvika ngt kroppsnära och satsa på lager på lager. Och kombinera med höga klackar. Och konstiga hattar. Ska försöka planera nästa veckas outfits i helgen

Dag 1 på fashionweek. Bild från Aftonbladet.se
Accessoarer overload ;)

Modeveckan6.jpg

Huvudbonaden har jag tråcklat ihop själv, polotröjan kommer från Myrorna, kappan från Stadsmissionen och halsbandet från WOS store

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Dagens...

Kappa Rodebjer, polotröja vintage, kjol Dagmar, skor och örhängen HM, väska Acne.

outfit1_0.jpg

shoes.jpg

skirt.jpg

earrings.jpg

Sen tog fotografen denna när jag inte fattade att jag var fotad. Ser ut som en mycket upptagen businesskvinna haha. Skenet bedrar ;)

walk.jpg

Jomen fortsätter väl ehhh då ;)
Kom igen och posta höstiga outfits nurå!

Dagens

Stickad tröja, skärp, handskar och armband vintage, byxor Rodebjer, skor Vagabond, väska Acne.

Min frisörkompis har fixat guldiga slingor i håret.

outfithelfig_0.jpg

closeup_1.jpg

closeup2_0.jpg

Lite kass bild och bildkvalitet men kvällens outfit:

Kavaj vintage (myrorna), klänning Ann-Sofie Back, väska acne. På fötterna hade jag ett par dojor från acne

arty_0.jpg

k0JYcD6dnd83EjE0pVr4uJ8ZWyXfq22_43NMhowkXvijujq1Bdm1-sYZGmSfrES5VMo6u-AWoxDp_0wmTEgfrcC7JDuPBeHtg9w18-lJKuurt1fkRVUojQbqQrjIkrcdrlV-ZelmeM1TwSw=w418-h627-nc

Höst för mig är strumpor, kjolar och koftor i olika konstellationer och färger (speciellt på koftor och strumpor), så mycket sådant blir det

lila-blom_zps41b22c71.jpg

Här är kvällens, i farten på väg ut.
Jacka från Rodebjer, polotröja vintage, örhängen HM, kjol Dagmar. Har nästan alltid samma väska från Acne men den är så jävla praktisk :p

gulrodebjer.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar