Dagens outfit

Har kommit hem från en vecka i skärgården och här är dagens outfit!

Klänning och skor från Carin Wester, halsband HM, turban/hatt från Ruth Hannah (jag har designat den själv), skärp vintage

cwzebra.jpg

cwzebranecklace.jpg

outfitzebrashoes.jpg

Simpelt idag...
Långskjorta HM, skor Acne. Halsbandet har jag byggt ihop själv.

bohemfullfig.jpg

bohemclose.jpg

bohemshoes.jpg

Hade denna jacka ovanpå när jag gick ut sen (den kommer från Rodebjer).

img-thing

@tornblomma Jag diggar väskan!

Var ute och drack vin med bästa väninnan i Fredags i ett regnruggigt Oslo.
anna1_zpsb9527fc0.jpg

Och från en lite soligare dag förra veckan. Känner mig alltid lite hippie på sommaren. (Det är en långklänningen vilket inte helt syns på bilden).
anna2_zps6e1f0d92.jpg

Fundering. Varför föddes jag med klor i stället för händer? Haha

Kom igen och posta folks!

Här är dagens. Klänning vintage, solbrillor Indiska, ring HM

vintagenr1.jpg

vintagenr2.jpg

vintagenr3.jpg

Typ "outfit". I provrummet. Köpte tröjan men byxorna var försmå :cry:

Vet att jag är stor just nu och hatar min kropp, men trots att jag i ett annat liv aldrig någonsin skulle välja en sådan här tröja, så blev jag kär :love:

Båda plaggen är från River Island (min nya favoritaffär osv osv osv)

10537144_614951858619824_461585146_n.jpg

Snyggt @LindgrenV
Byxorna ser ju fantastiska ut! Är de hellånga? Kan sällan ha byxor eftersom jag är för kurvig... men printet ser superfint ut ju!

Snyggt @LindgrenV
Byxorna ser ju fantastiska ut! Är de hellånga? Kan sällan ha byxor eftersom jag är för kurvig... men printet ser superfint ut ju!

Byxorna var helt amazing men de hade inte min storlek inne. De är hellånga och jättesköna i tyget!

De var som dessa i stilen men med annat print:

656865_main

Och jag uppfattade det som att de var rätt bra i formen. De satt bra i midjan men lite väl tight runt mage/rumpa, men då har jag rätt stor (!) rumpa och mage just nu.

Snygga @LindgrenV !
Kanske ska gå förbi RiverIsland nån dag då. De passar säkert inte men kan ju vara värt ett försök. Jag har smal midja med breda höfter och stor röv. Väldigt dålig kombo tydligen om man vill ha byxor :p

Här är gårdagskvällens outfit!
Kaftan Rodebjer, top/bandeau Gina Tricot, kjol Monki, skor Tiger of Sweden, solbrillor Acne. Smyckena är vintage, bla från YSL.

sommaroutfit1.jpg

sommaroutfit2.jpg
sommaroutfit3.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar