Dagens outfit

20140710_174425_zpsb00580d9.jpg

"Dagens". Skjorta från Dobber, skjorts avklippta gamla jeans, skärp MQ, skor Henri Lloyd, väska Björn Borg, solglasögon RayBan :D

De där byxorna sitter verkligen som ett smäck på dig @1887 ! :up:
Och that body.... @NotlikeI :d

Här är två nya från mig. Alla bilder finns på bloggen så kolla där om ni vill se detaljer etc.

Mitt i natten på vägen hem från krogen. Älskar de silverfärgade träden (öhm tror att det är silvergranar...?)
Klänning 45 kr från Stadsmissionen, scarf och väska också vintage. Skor Carin Wester

night1.jpg

night2.jpg

night3.jpg

Och så denna också i parken men dagtid :p

Skjorta FWSS, halsband Plagg, kjol vintage (Myrorna), skor Vagabond

skog1.jpg

skog5.jpg

Min stylistkompis (som stylar många hip-hop-artister) gav mig i uppdrag att dagens outfit skulle vara "lite hip hop-style". Fick några krav. 1. inga skärp i midjan 2. Keps. Öhmmm.... Alltså så långt från min ordinarie stil som möjligt :P

Blev såhär!

Klänning Diana Orving, skor Carin Wester, keps Weekday, smycken vintage

hh1.jpg

hh3_0.jpg

hh2_0.jpg

hh4_0.jpg

Den skära hudtonen och svettiga looken kommer på köpet då det är 33 grader varmt ute :p

Jag har hittat ett par byxor som jag ÄLSKAR, har inte hänt på flera år. Så sjukt sköna och smickrande, lite lösare fit i ett material som faller snyggt, och så är de lite större upptill. Rullar upp dem lite nertill. Köpte två par för att jag blev så förvånad! :D Så jag överväger att bära detta imorgon när jag ska ut och drinka!

Och så röda läppar, silveraccessoarer och plattat utsläppt hår! Eller guld kanske?

Eller kanske detta

Men de skorna är en PAIN IN THE ASS att gå i, sist jag hade dem fick min killkompis bära dem åt mig på väg till krogen och sen snubblade jag runt på dansgolvet haha. Barfota hem!

Och så är jag kär i denna tunika från cream :love:

Fyndade detta krimskrams för en tjuga and I like it alot. Till orange/rött och solbränna är det så fint med guld!

Och i lördags hade jag en underbar chiffongklänning och tunnaste möjliga över armarna. Körde lite boho med T-bar-sandaler, tvinnat hår och beachwaves.

Senast ändrad:
Åh att hitta byxor som passar är typ en jävligt stor lycka @nyponros !!!

Jag shoppade dessa byxor på rean och invigde dom häromdagen. Har verkligen inte en byxkropp och byxor är sällan snyggt på mig... tyvärr. Beror nog på att jag har korta ben i kombination med breda höfter. Dålig kombo för långbyxor. Det är sällan byxor sitter sådär löst och ledigt snyggt på mig och ändå har ok passform i midjan.
Dessa är inte bra men hyfsade iaf.

Topp HM (var en klänning som jag sydde om), byxor SamsoeSamsoe, skor Nelly.com, solbrillor Tjallamalla

outfit_0.jpg

pants.jpg

top.jpg

Häromnatten.
Vintage bustier, skjorta och väska. Byxor HM, keps Weekday, skor Carin Wester.
Testade en bronsfärgad highlighter på läppar och ögon. Matchade ju bra in till mitt i övrigt svettdränkta ansikte.. så att ehmmmm.

night1_0.jpg

night2_0.jpg

night3_0.jpg

Jasså! Jag brukar cykla runt och svettas lite varstans i innerstan :p

Här är förresten dagens:
Klänning från Dagmar, skor Carin Wester, skärp vintage, halsbandet har jag knåpat ihop själv
Jag ser lite ehmmm knarkad ut men vi hann bara ta ett kort i helfigur innan kameran dog batteridöden...

dagmaroutfitsm.jpg

dagmaroutfit2sm.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar