Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens stalloutfit
Ser att du har fattat trenden med mönster på mönster!
MEN så snygg din senaste outfit var @tornblomma!
Dagens...
Smycken vintage och från Marc by Marc Jacobs. Skärp Moschino, hatt/hårnät Ruth Hannah, byxor HM, top från Simon Ekrelius
Taaack @Leoni !!!
Jag jobbar i modebranschen och har alltid varit intresserad av estetik och mode :-)
Dagens
Topp vintage (tylldekorationen har jag sytt på själv), byxor rodebjer, skor Tiger of Sweden, väska vintage
Åh, jag blir så inspirerad av dig!
Jag tycker du ser så himla tjusig ut jämt. Nu när jag landat hemma igen och ska vara lite ledig över sommaren hoppas jag orka/hinna ta tag i mitt yttre med. Det känns visserligen lite som mission impossible. Men du ger iaf inspiration ska du veta!
Åh så snällt sagt! Fast du är ju vrålsnygg bara som du är så lite styling på det och du är pangbruden no 1 som utklassar allt och alla !!!
Själv har jag sen igår inlett nån slags diet som innebär att jag vill skjuta mig (och alla andra i min omgivning ) har blivit alldeles för mkt drinkar och flöttig mat vilket gett en hel del extra kilon på vågen som nu ska plågas bort)...
Dagens...
Topp HM, byxor Rodebjer, skor Tiger of Sweden, ring vintage, halsbandet har jag gjort själv.
Har haft byxorna flera år i garderoben eftersom jag tycker att jag ser ut som ett flubb i klargula brallor men nu tvingade min kompis (fotografen) mig att dra på mig dom. Och i ärlighetens namn är de ju riktigt snygga!
Prova, kan ju lyckas lika mycket som det kan misslyckas känns det somTack @LindgrenV ! Har inte tänkt på det, kanske blir lite väl mycket med toppen och halsbandet liksom. More is more i all ära men