Dagens outfit

Dagens stalloutfit :p

10448970_717974174929576_1389233163_n.jpg

Dagens...
Smycken vintage och från Marc by Marc Jacobs. Skärp Moschino, hatt/hårnät Ruth Hannah, byxor HM, top från Simon Ekrelius

ekrelius__0.jpg

Alltså, din stil är heeelt fantastiskt!

Jobbar du med mode eller design eller hur kan du ha sådan fantastisk känsla för kläder och en sådan enorm garderob ?

Taaack @Leoni !!!
Jag jobbar i modebranschen och har alltid varit intresserad av estetik och mode :-)

Dagens

Topp vintage (tylldekorationen har jag sytt på själv), byxor rodebjer, skor Tiger of Sweden, väska vintage

fullfiguretulle.jpg

closeuptulle.jpg

closeuptulle2_0.jpg

Taaack @Leoni !!!
Jag jobbar i modebranschen och har alltid varit intresserad av estetik och mode :-)

Dagens

Topp vintage (tylldekorationen har jag sytt på själv), byxor rodebjer, skor Tiger of Sweden, väska vintage

fullfiguretulle.jpg

closeuptulle.jpg

closeuptulle2_0.jpg

Åh, jag blir så inspirerad av dig!
Jag tycker du ser så himla tjusig ut jämt. Nu när jag landat hemma igen och ska vara lite ledig över sommaren hoppas jag orka/hinna ta tag i mitt yttre med. Det känns visserligen lite som mission impossible. Men du ger iaf inspiration ska du veta!

Åh, jag blir så inspirerad av dig!
Jag tycker du ser så himla tjusig ut jämt. Nu när jag landat hemma igen och ska vara lite ledig över sommaren hoppas jag orka/hinna ta tag i mitt yttre med. Det känns visserligen lite som mission impossible. Men du ger iaf inspiration ska du veta!

Åh så snällt sagt! Fast du är ju vrålsnygg bara som du är så lite styling på det och du är pangbruden no 1 som utklassar allt och alla <3 !!!

Själv har jag sen igår inlett nån slags diet som innebär att jag vill skjuta mig (och alla andra i min omgivning :p ) har blivit alldeles för mkt drinkar och flöttig mat vilket gett en hel del extra kilon på vågen som nu ska plågas bort)...

Åh så snällt sagt! Fast du är ju vrålsnygg bara som du är så lite styling på det och du är pangbruden no 1 som utklassar allt och alla <3 !!!

Själv har jag sen igår inlett nån slags diet som innebär att jag vill skjuta mig (och alla andra i min omgivning :p ) har blivit alldeles för mkt drinkar och flöttig mat vilket gett en hel del extra kilon på vågen som nu ska plågas bort)...

Det där var mkt vänligt sagt! Jag känner mig mest som den där missanpassade kusinen från landet. Jag har liksom noll koll känner jag! :D
Känner mig som en clown om jag försöker fixa mig.. Alt rysk prostituerad av okänt kön.

Diet är vidrigt! Spec första tiden då man ska avsockra sig och får abstinens. Då är man inte att leka med. ;)

Jag har tänkt spendera en stor del av sommaren på uteserveringar. Så jag får väl satsa på kläder jag kan.. eh.. växa i..
Alt så får jag dra på mig löpardojorna mellan varven.

Dagens...

Topp HM, byxor Rodebjer, skor Tiger of Sweden, ring vintage, halsbandet har jag gjort själv.
Har haft byxorna flera år i garderoben eftersom jag tycker att jag ser ut som ett flubb i klargula brallor men nu tvingade min kompis (fotografen) mig att dra på mig dom. Och i ärlighetens namn är de ju riktigt snygga!

outfithelfig.jpg
outfit_.jpg

Dagens...

Topp HM, byxor Rodebjer, skor Tiger of Sweden, ring vintage, halsbandet har jag gjort själv.
Har haft byxorna flera år i garderoben eftersom jag tycker att jag ser ut som ett flubb i klargula brallor men nu tvingade min kompis (fotografen) mig att dra på mig dom. Och i ärlighetens namn är de ju riktigt snygga!

outfithelfig.jpg
outfit_.jpg

Den där outfiten är nog min favorit av de du visat! Tror du inte den skulle vara lite festlig med ett brunt läderskärp dessutom? Ett som är typ lika brett som byxkanten och som har ett mässingsspänne?

Tack @LindgrenV ! Har inte tänkt på det, kanske blir lite väl mycket med toppen och halsbandet liksom. More is more i all ära men ;)

Tack detsamma @1887

Dagens...
Kappa Rodebjer, hatt vintage, väska Stella Mc Cartney, skor nelly.com

coatfullfigure.jpg

close_0.jpg

stellabag.jpg

feet.jpg

Tack detsamma @1887

Dagens...
Kappa Rodebjer, hatt vintage, väska Stella Mc Cartney, skor nelly.com

coatfullfigure.jpg

close_0.jpg

stellabag.jpg

feet.jpg

Antingen har vi inte alls samma väder eller så måste du vara extremt frusen av dig, svettas bara jag ser din kappa... Annars tycker jag att du har många snygga outfits i den här tråden! :D

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 760
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve