Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inköpt idag, men är inte dagens outfit förrän på fredag nästa vecka så jag tjuvstartar lite
Normal strl 36 och är som ett litet tält, så skärp på den är enligt mig ett måste, så jag får nog leta reda på nått nytt, lite bredare, snyggt och ffa helt skärp att ha till den, men den är rätt jag om än inte vad jag brukar köpa i klänningsväg
@tornblomma älskar att du sitter i Lilla och tar bilder till buke haha
Haha det där har jag och Daniel bråkat om i 5 års tidHaha ja var ju endast för buke så att ee
Sitter iofs alltid i Lilla, är ungefär som mitt vardagsrum. Tror att jag och Glasman tävlar om titeln "bor på Rille". Han bor dock mest i stora, jag alternerar som en kameleont
Haha det där har jag och Daniel bråkat om i 5 års tid
Har nog sett dig där några gånger! Ska vinka nästa gång
Har för först gången på länge fotat en dagens outfit!
Kaftan: Rodebjer, topp, skärp och halsband vintage, ring YSL, solglasögon Indiska, byxor Asos, väska H&M
Har för först gången på länge fotat en dagens outfit!
Kaftan: Rodebjer, topp, skärp och halsband vintage, ring YSL, solglasögon Indiska, byxor Asos, väska H&M
Fy vad snyggt! Har du permanentat håret eller är du ambitiös och gör vackra vågor i det varje dag?