Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

(Ah, ok. De brukar skoja emellanåt om "RASAR" och just Leif Mannerström och alla rubriker i samband med Mästerkocken, eller Kockarnas kamp, eller vilket av alla kockprogram det nu var. :) )

Haha jahaaaa! Det har jag faktiskt inte hört, jag har bara lagt märke till det själv :rofl: nu måste jag ju gå upp tidigt! :eek:

Gårdagens. Hattt vintage, polotröja Marc by Marc Jacobs.
Underdelen syns inte men den var svart och bestod av svarta kostymbyxor med hög midja från Rodebjer och svarta pjucks från Acne

83ace7d2935b11e3aac80a2ea8d96915_8.jpg

Senaste veckorna på instagram renderade i några vad som skulle kunna gillas som outfits.. Instagram kapar ju dock bilderna :meh:

Under fashionweek... Min gigantiska fjäderjacka är vintage, hårfloret kommer från modist Ruth Hannah.. Svarta oversizade byxor (typ som byxkjol) från HM

750bbeb0903111e3b9650aa93900baa2_8.jpg

Också från fashionweek

Transparent topp med veck, handsydd av den nya lovande designers Simon Ekrelius. Hatten kommer från modisten Ruth Hannah (jag har designat den själv) byxor HM, skor Acne. Väskan har jag klistrat ihop själv

6e270d1488e511e388a91282221203cd_8.jpg

Här syns toppen bättre

20b9800c810111e3a36d0efe2ecb7f88_8.jpg

Vardagsoutfit när man hasar runt i snålblåsten. Jacka och mössa vintage, halsduk Louis Vuitton

eda99f627ddb11e38d2b12bbbb3e8362_8.jpg

Klänning Ann-Sofie Back, hårflor Ruth Hannah

9f85ff08733411e396711288448a065e_8.jpg

Och rutig lång flanellskjorta också från Ann-Sofie Back

f0ef48a8802811e3bfe2124c49cf34ce_8.jpg

Fjäderjacka Tiger of Sweden, hatt Ruth Hannah

02b9d9d4643d11e3bd98126c9a75e18a_8.jpg

Inköpt idag, men är inte dagens outfit förrän på fredag nästa vecka så jag tjuvstartar lite ;)

med-o-utan_zps23bf042e.jpg

Normal strl 36 och är som ett litet tält, så skärp på den är enligt mig ett måste, så jag får nog leta reda på nått nytt, lite bredare, snyggt och ffa helt skärp att ha till den, men den är rätt jag om än inte vad jag brukar köpa i klänningsväg :)

Inköpt idag, men är inte dagens outfit förrän på fredag nästa vecka så jag tjuvstartar lite ;)

med-o-utan_zps23bf042e.jpg

Normal strl 36 och är som ett litet tält, så skärp på den är enligt mig ett måste, så jag får nog leta reda på nått nytt, lite bredare, snyggt och ffa helt skärp att ha till den, men den är rätt jag om än inte vad jag brukar köpa i klänningsväg :)

Tror det skulle vara ganska snyggt med ett färgglatt skärp till den där klänningen! :idea:

Har för först gången på länge fotat en dagens outfit!
Kaftan: Rodebjer, topp, skärp och halsband vintage, ring YSL, solglasögon Indiska, byxor Asos, väska H&M

outfit_1.jpg

outfit2_2.jpg

@tornblomma älskar att du sitter i Lilla och tar bilder till buke haha

Haha ja var ju endast för buke så att ee :D
Sitter iofs alltid i Lilla, är ungefär som mitt vardagsrum. Tror att jag och Glasman tävlar om titeln "bor på Rille". Han bor dock mest i stora, jag alternerar som en kameleont ;)

Haha ja var ju endast för buke så att ee :D
Sitter iofs alltid i Lilla, är ungefär som mitt vardagsrum. Tror att jag och Glasman tävlar om titeln "bor på Rille". Han bor dock mest i stora, jag alternerar som en kameleont ;)
Haha det där har jag och Daniel bråkat om i 5 års tid

Har nog sett dig där några gånger! Ska vinka nästa gång

Har för först gången på länge fotat en dagens outfit!
Kaftan: Rodebjer, topp, skärp och halsband vintage, ring YSL, solglasögon Indiska, byxor Asos, väska H&M

outfit_1.jpg

outfit2_2.jpg
Fy vad snyggt! Har du permanentat håret eller är du ambitiös och gör vackra vågor i det varje dag?

Tack! :love: Jag tvättar typ aldrig håret mer än max en gång i veckan, då gör jag vågor och sen behöver jag bara underhålla lite typ locka nån slinga här och var, lite så. Om jag stylar håret noga efter att jag tvättat det så håller det evigheter typ, men då har jag också väldigt lättstylat hår på det sättet.

Trist med begravning @Gnist :(
Vad är det för skor du har på fötterna? Anar att de är snygga!

Kan ta en strumplös bild sen. Har haft dem några år och kommer inte riktigt ihåg var jag köpte dem dock :nailbiting:

Tornblomma- måste fråga vart du köper alla dessa fina vintagefynd? Jag antar att jag redan vet ungefär vad det finns för butiker men jag lyckas aldrig hitta ngt spännande..

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar