Dagens outfit

Men tack, igen! :bow:

Nästa utmaning är denna klänning:

35_MBMJ_WMNS_SS15.jpg

När jag såg den på visningen tyckte jag att det var det fulaste plagg jag sett i mitt liv.
Nu när jag har testat den tänker jag att det kan vara genomförbart ;)
Vem har designat? Jag får inte upp bildinfo från paddan :cool:

Tack @tjenixen !! :bow:
Jag har ju en helt annan kroppsform än modellen (körviiiig). Att jag stylade med polotröja var mest att jag är frusen av mig ;)

Ok här kommer den knäppa Marc by Marc Jacobs klänningen (se bild längre upp)!

helfig_7.jpg

sittande_0.jpg

kjol_1.jpg

Jag tycker att du bär upp den där knasiga klänningen hur bra som helst. Ser definitivt bättre ut på dig än på catwalkbilden.
Blev också lite sugen på att prova den nu, haha, men känner att märkeskläder inte står högst upp på priolistan just nu.

Jag tycker att du bär upp den där knasiga klänningen hur bra som helst. Ser definitivt bättre ut på dig än på catwalkbilden.
Blev också lite sugen på att prova den nu, haha, men känner att märkeskläder inte står högst upp på priolistan just nu.

Tack!
Den finns i marc-butiken! Kostar facila 8000 lökar. Trodde den skulle vara dyrare faktiskt, men det är ju ändå typ 80 glas vin på ett bättre hak liksom :p

Tack!
Den finns i marc-butiken! Kostar facila 8000 lökar. Trodde den skulle vara dyrare faktiskt, men det är ju ändå typ 80 glas vin på ett bättre hak liksom :p

80 glas vin (eller 80 flaskor om jag väljer att dricka hemma) är mycket vin :p
Meh fresta mig inte, jag måste ju ha ett jobb först :angel:

Black & White-tema på jobbet i fredags

svartvit_zpsxhsmd85e.jpg

Svarta byxor (?) med nitskärp (Kappahl) som bara syns för att spännet putar ut lite, vitt linne (Lindex) och en svart kofta (HM)

Tack @tjenixen !! :bow:
Jag har ju en helt annan kroppsform än modellen (körviiiig). Att jag stylade med polotröja var mest att jag är frusen av mig ;)

Det är typ därför jag tycker du bar den bättre :) Det är en edgy klänning, men så som catwalkmodellen är känns det lite overkill åt det edgy hållet. Jag gillar kontraster bättre, och det tycker jag din styling gav.

Ok satte precis dillchipsen i halsen när jag såg din kropp @Springsteen :cautious::nailbiting:

Fick utmaningen att tolka "svensk minimalism". Kanske inte helt öhm min grej :p Var tvungen att addera lite accessoarer ;)
Tröja Arethé Stockholm (min kompis som är snäll och sponsrar lite ;) ), jeanskjol Zara, skor Windsor Smith, örhänge och halsband YSL, ring WOS-store, väska vintage (köpt i Paris). Solbrillor Marc Jacobs.

helfig_8.jpg

halvfig2_2.jpg

details_4.jpg

*raderat pga fel tråd :o*

Haha tänkte just att du får nog visa lite mer än skorna om du ska vara med här!
Ser fram emot en post i denna tråd snart från din sida dock! Har vissa förhoppningar efter det du visat upp i "shopping-tråden"! ;) :D

Ok satte precis dillchipsen i halsen när jag såg din kropp @Springsteen :cautious::nailbiting:

Fick utmaningen att tolka "svensk minimalism". Kanske inte helt öhm min grej :p Var tvungen att addera lite accessoarer ;)
Tröja Arethé Stockholm (min kompis som är snäll och sponsrar lite ;) ), jeanskjol Zara, skor Windsor Smith, örhänge och halsband YSL, ring WOS-store, väska vintage (köpt i Paris). Solbrillor Marc Jacobs.

helfig_8.jpg

halvfig2_2.jpg

details_4.jpg

Jag brukar sätta smågodiset i halsen när jag ser din kropp! För mig är det av avundsjuka. Hur kommer det sig att du sätter dillchipsen i halsen? :rofl:

Tröja Acne, byxor Rodebjer, brillor Marc Jacobs, smycken blandat

halvfig2_3.jpg

walkiiiing_0.jpg

halvfigwalking_0.jpg

details_6.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 759
Senast: Shpongle
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Smoothi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 301
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar