R
Raderad medlem 68338
Kråsblus Jenny Grettve, lång skjorta Ann-Sofie Back, byxor och jacka Rodebjer, örhängen Marni for HM, skor HM, väska Acne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bomba på! Jag har inget att göra på jobbetMin fotograf verkar ha lite lite att göra.. eller så vill han bara att jag ska bjuda honom på öl...
Hursom plåtade vi idag igen men jag tänkte vänta med att bomba tråden ett tag och väntar mig då att ni fyller på här....
Min fotograf verkar ha lite lite att göra.. eller så vill han bara att jag ska bjuda honom på öl...
Hursom plåtade vi idag igen men jag tänkte vänta med att bomba tråden ett tag och väntar mig då att ni fyller på här....
Helt okej att se ut som en McGyver-HippieÅker till Paris om typ 24 timmar. Måste kombinera ihop outfits och inte bara kasta ner saker/kläder/accessoarer huller om buller.
Vad tycker ni om detta?
Finns risk att jag kommer se ut som en hippie korsat med Mc Gyver...?
Inspirerad av den parisiska mer feminina stilen körde jag all in nu när jag kom hem. Det blev en lite uppklädd femme fatale måndag
Klänning YSL vintage, skärp Karl Lagerfeld, väska Stella Mc Cartney, ringar YSL och vintage, armband Moschino, skor &OtherStories.
Men åh vad snygg!