Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens bästa var nog en kommentar från vår verksamhetschef (min chefs chef). Jag har fått ett extrauppdrag i form av att vara vår verksamhets representant i ett samverkansprojekt som precis dragit igång och det är ganska rörigt fortfarande.
Men, jag är tydligen så "okonventionell" så det kommer passa mig bra....
Nu förstår jag verkligen inte vad han menar.. alls :cautious::angel::p:D

Gårdagens bästa:
det är dags för slamtömning (jaja, bästa och bästa). Jag har hästhage runt brunnen vilket innebär att jag behöver lite förvarning för att hålla undan hästarna från brunnsdelen av hagen (stänga undan).

De fantastiska människorna som kör slambilen lyckas komma ihåg detta år efter år och skickar SMS och förvarnar dagen innan de kommer. Fin service, med tanke på att man annars får en uppgift om att de kommer "någon gång under vecka 38-v 40".

Jag tycker att de är väldigt hyggliga!!!

Dagens bästa (förutom att jag fick en power-nap mitt på dagen) var den mysiga fikastunden efter ridlektioen :) Jag hade fika med och bjöd gruppen. Själva lektionen gick också ganska bra, men det var så trevligt att sitta ner en stund tillsammans efteråt :)

Dagens bästa (förutom att jag fick en power-nap mitt på dagen) var den mysiga fikastunden efter ridlektioen :) Jag hade fika med och bjöd gruppen. Själva lektionen gick också ganska bra, men det var så trevligt att sitta ner en stund tillsammans efteråt :)
Grattis på födelsedagen!

Dagens bästa är att jag har uppdaterat min telefon och nu är den SUPERSNABB att känna igen mina fingeravtryck på hemknappen :bump: :banana:

(Eller så va dagens bästanågot heeeelt annat :D)

Stötte ihop med en fantastisk trevlig kvinna på City gross i Skara idag. Men någon man antagligen aldrig ser igen tyvärr.

Men om du finns här och känner igen dig, så var det mig (som inte hade med mig mina läsglasögon och såg väldigt dåligt) du hjälpte att kolla priserna på städartiklarna :)

Dagens bästa, jag hade glömt hur det var på ridskolan. Har min häst uppstallad på en ridskola och idag gick några småtjejer förbi och utrbast "ååååh vilken fin häst" när de gick förbi min häst. :o
Fick ett litet leende på läpparna då. :)

Än så länge är dagens bästa att få ha min lilla hund med på jobbet. Hon ligger och sover gott på sin bädd bredvid mig och småsnarkar :heart

Ytterligare 2 glada nya nöjda kunder har jag fått in idag. Det gör mig lite stolt och ger mig själv en klapp på axeln :D

Stötte ihop med en fantastisk trevlig kvinna på City gross i Skara idag. Men någon man antagligen aldrig ser igen tyvärr.

Men om du finns här och känner igen dig, så var det mig (som inte hade med mig mina läsglasögon och såg väldigt dåligt) du hjälpte att kolla priserna på städartiklarna :)

Off topic men Citygross i Skara med hjälpsam personal! :D Har alltid blivit så väl bemött där. Kunderna verkar ju lika glada dem :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 165
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar