Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens bästa får det bli men igår mötte jag en av de bästa elevassistenterna jag träffat under de år jag jobbat inom skolans värld (vi jobbade ihop mitt första år), och anledningen till att vi träffades var att min nya rektor (som också jobbat med henne och insett hennes förträfflighet) håller på att dra över henne till vår skola :banana:

Dagens bästa än så länge är att jag jobbar hemifrån :p

Att folk verkar så positiva till att jag är tillbaka! :D
Har gått runt osminkad med ostylat beach-hår och har nog aldrig fått så många komplimanger av folk som jag både känner och inte känner!

Dagens positiva, Idag på jobbet kom en äldre barsk kollega och bara ville berömma mig och sa att jag kommer bli en stjärna inom koncernen och att han verkligen hoppades att företaget tar vara på mig. Han är verkligen inte den som slänger sånt runt sig i onödan så det var kul att höra.

Dagens positiva, Idag på jobbet kom en äldre barsk kollega och bara ville berömma mig och sa att jag kommer bli en stjärna inom koncernen och att han verkligen hoppades att företaget tar vara på mig. Han är verkligen inte den som slänger sånt runt sig i onödan så det var kul att höra.

Grattis vad kul!!!

Ok eftersom jag är så sjukt positiv idag så... :D
En killkompis hörde precis av sig när han såg att jag var hemma igen och messade över värsta kärleksfulla meddelandet att han saknade mig och ville ses. Han har varit och jobbat utomlands en tid och haft massa projekt men nu var han åter i Sverige! Så nu ska vi käka romantisk mysmiddag nästa vecka och catcha upp!

Dagens bästa, en kollega på jobbet hade pratat med en annan kollega (som är den jag gillar bäst) och tydligen hade den första kollegan kallat mig att jag var favorit kollegans "lilla tös", alltså jag dog av garv när jag fick höra det. Favorit kollegan skrattade med mig, vi båda skrattade åt det. :rofl::rofl::rofl:

Dagens bästa. Hälsade på hos getmejeriet och fick kela med killingarna. Det fanns massa snyggingar att kela med. Även mammorna ville kela. Det är ett vårtecken för mej att åka dit och få lite killing gos.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 157
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30