Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag åkte hem från stallet, vid lunchtid, åkte jag som vanligt bussen från min hålas centrum till min hållplats.
Men iaf. Så vid busshållplatsen i centrum såg jag en dö-snygg kille (), som jag öht inte kände igen.
(Märkligt, för min håla är så liten och extremt inskränkt att alla känner alla i allmänhet, när det är personer i ens egna ålder +/- några år i synnerhet).
Då det var förvånansvärt många som åkte, och jag dessutom inte hittade mitt busskort först, så hoppade jag på sist av alla. Den enda lediga platsen som fanns kvar var just bredvid den här killen
Så det var typ 15 min av lycka en annars gråtrist måndag!
Nu återstår bara att försöka "undersöka" vem han är....
Jäklar vilket sammanträffande! Det måste vara ödet som vill att du ska ragga.Du vet att du gått i för många grundskolor när...
... Du inte känner igen dina fd. klasskamrater
Det var några som fyllde år igår enligt min FB, bl.a. en kille som jag gick i samma klass som förut. Självklart skrev jag ju då grattis. Fick då ett svar i stil med "Tack så mycket - trevligt att ses idag!"
Pling-plong Dressyrtjejen, vem tror du att du satt bredvid på bussen?
Till mitt försvar måste jag ändå säga att han inte alls var sig lik, och dessutom åkte buss i "fel" del av hålan. Och att detta kan ha förvillat mig.
Förövrigt tror jag att jag ska gräva ner mig nu. Återkommer typ 2027.
Haha ja men typ!Jäklar vilket sammanträffande! Det måste vara ödet som vill att du ska ragga.
Är det den du kör? Jag är imponerad!Dagens bästa: SOOOOOOOOOOOL och mörka regnmoln.
Japp, det är min pärla det.Är det den du kör? Jag är imponerad!
Dagens bästa (hittills iaf):
Dressyrtjejen spanar in snygga killar i kollektivtrafiken, del 2.
Denna måndagsmorgon var allt annat än rolig. Svinkall, blåsig och grå. Dessutom var tåget försenat så jag missade bussen till stallet - jag skulle få vänta 1h. Så jag bestämde mig för att sitta kvar inne på tågstationen, för att inte förfrysa fingrarna av mig.
För det första träffade jag flera ex. gymnasiekamrater (från det året jag gick i ett fysiskt gymnasium), som jag hälsade på lite snabbt. Väldigt trevligt!
Sen så kom det en kille som precis missade sitt tåg - han skulle alltså få vänta på nästa i typ 15 min. Tråkigt för honom - men trevligt för mig. För han var verkligen ögongodis att titta på, så himla snygg!
Efter en stund ringde hans telefon - det verkade vara en skolkamrat till honom som ville diskutera en uppgift med honom - och han/de verkade läsa till jurist(er). Jag läste ju ek-ju på gymnasiet och gillar att hålla mig uppdaterad på/diskutera juridik - så jag började direkt måla upp scenarion om hur vi skulle sitta och äta middag och diskutera juridik.
Men nästan bäst av allt - precis innan han skulle gå till tåget tog han ett litet steg närmare mig och log - det gjorde verkligen min dag!