Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är nog att jag varit på andra intervjun på ett företag jag gärna vill jobba på. Får förhoppningsvis svar från dem innan helgen. :)

Dagens bästa är ändå alla härliga människor! Jag la upp ett inlägg på Facebook att jag sökte en kjol från HM som var slutsåld i Sthlm. Svaren ramlade in och folk överallt engagerade sig! Det var ju absolut ingen "viktig sak" men folk engagerade sig och kommentarerna ramlade in!
Nng skrev att de skulle kolla HM XX i eftermiddag och då svarade ngn annan att nej det kollade jag just precis! :D Det slutade med att en bekant på vischan hittade och köpte kjolen och postade den till mig!

Blir nästan rörd över hur många som engagerade sig!

Dagens bästa idag är Telia.
Utan tvekan.

Jag skulle ladda mitt kontantkort men det fungerade inte trots omstart av mobilen.
ringde därför "felanmälan och support". Kom fram efter tio minuter, killen i andra änden laddade kontantkortet åt mig (jag läste siffrorna, han löste problemet).
Sedan kommenterade han att jag hade ett gammalt avtal (eller vad det nu heter när det gäller kontantkort).
Bad mig vänta.
Kontaktade Kundtjänst, bytte avtal åt mig till ett billigare.
Det kom SMS som bekräftade ändringen.
Sedan kom det ett nytt SMS som berättade att mitt kontantkort nu är laddat med 4G surf.

Hoppsan!

God service, fantastisk hjälpvilja. Dagens ros till den killen på Telia!

Dagens bästa:
Att jag blev bjuden på lunch på en dag jag verkligen, verkligen behövde det, fick världens fetaste godiskorg som bara svämmar över med choklad och att en person inte visste att jag satt bara runt ett hörn och hörde allt pratade om mig, och sa bara positiva saker :bump:

Dagens bästa är att jag efter år av ensamhet och psykisk misshandel, är på väg till en tränare som ska trimma min häst i en månad.
Det som gör det här bäst är inte bara att jag vågar satsa på något som är viktigt för mig.
Utan att jag har vänner som hjälper mig dit och att de faktiskt verkar gilla mitt sällskap.

Dagens bästa är alltså självkänsla och vänskap!

Monterade ihop vår nya grill utan krux. Köttfärsbiffarna blev finfina och saftiga Och hästarna har haft vårbus mest hela dagen. Vad kul det är att kolla på en 18-årig ardenner fara omkring som värsta unghästen. Unghästen hade fullt upp med att parera gamlingen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 151
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10