Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina arbetskamrater och kunderna som varit väldigt pepp och uppmuntrande efter ett en kompis fick klippa mitt hår och allt jag kände för att göra var att gråta.

Idag har ijag nte behövt ta smärtlindring ännu och känner mig piggare. Det är en härlig känsla efter snart två veckors smärta, tre akutenbesök och två smärtsamma akuta ingrepp. Hoppas att det fortsätter så här!

Det är soligt.

Och jag fick ett meddelade att jag tydligen agerat hjälte på mataffären:)
En snattare släntrade förbi och killen i kassan reagerade direkt och sprang efter. Jag hörde bråk och gick för att titta. Det krävdes ett gäng för att hålla i snattaren och han slogs duktigt. Så jag frågade om jag skulle ringa 112. Så jag ringde medan ett gäng kunder tittade och butikspersonalen försökte hålls honom lugn. Han var rejält påtänd.
När allt lugnat sig betalade jag och åkte ge. Tydligen blev personalen glada över att nån höll sig lugn och larmade. Avkomman hade fått meddelande från nån som känt igen mig som hens mamma.

Märkligt egentligen att nåt så självklart blev så uppskattat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar