Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hemma och dricker kaffe mellan tävlingsklasserna. I stället för i ett kallt ridhus. Bara att bo nära. Den första hästen är hemma igen och den andra är på väg får ett sms när jag ska tillbaka lyxliv som hästskötare. Tillhör inte vardagen precis

Jag sitter i soffan i min mysiga onepiece. Innanför den har jag min lilla nakenhund som är varm som ett litet element. Mysigare än så blir nog inte dagen. Just ja, jag äter Marianne också

Dagens bästa är ridpasset på min fina pålla.
Dagens näst bästa kommer att bli friterad camembert med sylt framför brasan.:d

Dagens bästa är att grannen lurade på mig att ta en promenad med eras häst, inkl nya fölet, vilket jag var sjukt motvillig till först, men när vi kommit igång var det helt underbart att pulsa i snön i det fina vädret. Och fölet skötte sig jättebra när vi gick över bäcken så det var bara lyckat!

Dagens näst bästa är att killen jag är sjukt kåt på skickade en massa fina bilder på sig själv.

Dagens bästa var en lunch med en (ny) kompis.
Det är roligt när man lär känna trevliga personer. Och när dessa personer bjuder in till en lunch"date".

Gårdagens bästa var att det var ordentligt med snöfall hemma hos mina föräldrar.
Därmed tyckte nämligen pappa att det var väldigt akut att jag fick vinterhjul på bil och transport så mamma och pappa kom åkande och bytte åt mig (det vill säga, pappa och jag hjälptes åt att fixa däcken; mamma höll oss sällskap och matade hästarna med morötter, katterna med kattgodis och pappa och mig med äppelkaka).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 158
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar