Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste ändra gårdagens bästa. Jag och mitt bruna slagskepp åkte på dressyrträning igårkväll och det gick så himla bra! Så det var gårdagens bästa. Dagens bästa hittills är att jag har lite träningsvärk i magen från igår. :D

Veckans bästa...

I förrgår hade jag med mig två hingstar för kastrering och var därför några minuter sen till jobbet (flex).
Axel och Kenneth skulle vara roliga och föreslog att jag skulle ta med mig testiklarna hem och äta som delikatess.
Jag åkte och köpte avocado, lade in fyra stycken i fuktigt hushållspapper. Lade dem två och två i plastpåsar, hade med mig till jobbet igår och gav till Axel och Kenneth.
Jättekul, för de trodde jag hade med mig "äkta vara" och blev ganska chockade och äcklade.
Sedan fick de förstås veta att det var avocado.
Imorse berättade Ernesto att han googlat lite extra på avocado.
Avocadons första namn betyder tydligen TESTIKEL ordagrant

Jag har haft roligt.

Veckans bästa...

I förrgår hade jag med mig två hingstar för kastrering och var därför några minuter sen till jobbet (flex).
Axel och Kenneth skulle vara roliga och föreslog att jag skulle ta med mig testiklarna hem och äta som delikatess.
Jag åkte och köpte avocado, lade in fyra stycken i fuktigt hushållspapper. Lade dem två och två i plastpåsar, hade med mig till jobbet igår och gav till Axel och Kenneth.
Jättekul, för de trodde jag hade med mig "äkta vara" och blev ganska chockade och äcklade.
Sedan fick de förstås veta att det var avocado.
Imorse berättade Ernesto att han googlat lite extra på avocado.
Avocadons första namn betyder tydligen TESTIKEL ordagrant

Jag har haft roligt.
:yuck::rofl::rofl:

Gårdagens bästa var också en ridlektion :) Fick rida en häst jag inte ridit förut som var superfin. Plus att jag verkligen gillar vår nya instruktör! Hon vet att jag är osäker men peppar mig på ett bra sätt. Igår var det sista hon sa "Tro på dig själv!", vilket är precis vad jag behöver höra i ridningen :)

Gårdagens bästa var också en ridlektion :) Fick rida en häst jag inte ridit förut som var superfin. Plus att jag verkligen gillar vår nya instruktör! Hon vet att jag är osäker men peppar mig på ett bra sätt. Igår var det sista hon sa "Tro på dig själv!", vilket är precis vad jag behöver höra i ridningen :)
Sådana instruktörer är värda sin vikt i guld.

Dagens: jag tvättar! Har haft två proppfulla tvättkorgar som jag betat av under några månader och nu är det bara en eller två kassar med smutstvätt kvar.

Dagens bästa är nog att tänka på att träningsvärken i magen kommer från gårdagens träning med hästen som var fantastisk!

Ibland kan de vara sååå stimulerande att vara mammaledig :-P

Gårdagens bästa var att det kändes väldigt bra på min audition :D Oddsen att komma med (en superbra kör) är fortfarande inte bra, då det beror helt på vilken klang de saknar. Men alltid skönt att känna att jag gjort mig rättvisa iaf så de kan välja utifrån det :)

Sen hoppas jag såklart att "dagens bästa" någon dag nästa vecka blir att jag kom med :angel:

Gårdagens bästa var att det kändes väldigt bra på min audition :D Oddsen att komma med (en superbra kör) är fortfarande inte bra, då det beror helt på vilken klang de saknar. Men alltid skönt att känna att jag gjort mig rättvisa iaf så de kan välja utifrån det :)

Sen hoppas jag såklart att "dagens bästa" någon dag nästa vecka blir att jag kom med :angel:
Det håller vi tummarna för! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 169
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar