Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ditt bruna slagskepp - jag dör. Vilken träffande beskrivning.Jag måste ändra gårdagens bästa. Jag och mitt bruna slagskepp åkte på dressyrträning igår kväll och det gick så himla bra! Så det var gårdagens bästa. Dagens bästa hittills är att jag har lite träningsvärk i magen från igår.
Japp, vi jobbar mycket på längden skulle man kanske kunna säga..Ditt bruna slagskepp - jag dör. Vilken träffande beskrivning.
Tror att jag vet exakt hur du har det
Veckans bästa...
I förrgår hade jag med mig två hingstar för kastrering och var därför några minuter sen till jobbet (flex).
Axel och Kenneth skulle vara roliga och föreslog att jag skulle ta med mig testiklarna hem och äta som delikatess.
Jag åkte och köpte avocado, lade in fyra stycken i fuktigt hushållspapper. Lade dem två och två i plastpåsar, hade med mig till jobbet igår och gav till Axel och Kenneth.
Jättekul, för de trodde jag hade med mig "äkta vara" och blev ganska chockade och äcklade.
Sedan fick de förstås veta att det var avocado.
Imorse berättade Ernesto att han googlat lite extra på avocado.
Avocadons första namn betyder tydligen TESTIKEL ordagrant
Jag har haft roligt.
Sådana instruktörer är värda sin vikt i guld.Gårdagens bästa var också en ridlektion Fick rida en häst jag inte ridit förut som var superfin. Plus att jag verkligen gillar vår nya instruktör! Hon vet att jag är osäker men peppar mig på ett bra sätt. Igår var det sista hon sa "Tro på dig själv!", vilket är precis vad jag behöver höra i ridningen
Det håller vi tummarna för!Gårdagens bästa var att det kändes väldigt bra på min audition Oddsen att komma med (en superbra kör) är fortfarande inte bra, då det beror helt på vilken klang de saknar. Men alltid skönt att känna att jag gjort mig rättvisa iaf så de kan välja utifrån det
Sen hoppas jag såklart att "dagens bästa" någon dag nästa vecka blir att jag kom med