Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är min och pållans dressyrträning för vår tränare. Allt gick så himla bra och pållan är så underbar.. Hyffsat lättlastad, lugn och fin på bortaplan och jobbar fint på vilken ridbana vi än hamnar på. Aldrig tittig.
Jag tänker ofta på hur lycklig jag är som har just henne. :love:

Att jag för första gången på många år hittat en(TVÅ!) BH:ar som passar. Efter alla råd man läste på Buke genom åren om att gå till en butik med utpassning så sökte mig för några år sedan till en visserligen kedja. Därifrån kom jag med en irriterande BH och nedslagen i tron att inget någonsin skulle passa mig för att expediten hävdade att min storlek stämde... Den storleken som jag oftast inte såg klok ut i men har lite ojämna bröst så antog jag att det var bara att acceptera.

Det kom nyligt en ny underklädsbutik med en ny galleria här som fått strålande recensioner. Så jag släpade mig dit då jag inte kunde ignorera behovet och visar mig känna en av säljarna. Sväljer att det är lite halvskumt och provar BH efter BH. Det visar sig att jag har 2-3 kupstorlekar större och att JAG FAKTISKT KAN HA EN BH. BH:AR KAN PASSA MIG.

Dagens bästa är mötet med min nya läkare som verkligen engagerar sig och verkar tycka att jag är ett intressant måndagsexemplar ;)

I morgon ska jag halvera dosen Levaxin och ta 30 Lio. Så får vi se hur jag mår på det!

Plus att han skrev remisser till ultraljudsundersökning av mina halsvener samt till hematologen för att följa upp varför jag har haft blodbrist hela livet.

Min omplaceringshund har idag för första gången inte urinmarkerat inne när de varit ensamma hemma. Han har varit hos mig i 4 månader och det har varit precis varje gång innan, har han stänkskydd på.
Han kastrerades för lite drygt 3 veckor sen och åh var jag hoppas det fortsätter såhär.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar