Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa är egentligen från igår, har äntligen hittat en superbra hundtrimmare. Hon fick min hund att efter flera år varit livrädd för trimning bli så bekväm att han somnade under tiden hon trimmade.

Dagens bästa måste vara det här :P
12501658_454429591430105_238727387_n.jpg

Missan är en av stallets katter. Hon är närmare 20 år och med ålderns rätt så har hon numera fått ett "trappsteg" (=hinken) upp till sin sovhylla i stallets kök.
Missan är en är en sån där gammal skygg ladugårdskatt som inte gått att röra, och när gården bytte ägare ingick hon i köpet. Stallkatterna är högt aktade av stallägarfamiljen och stallkatterna har en efter en på eget bevåg flyttat in i boningshuset, där det torkas tassar i hallen innan man släpps in från sina äventyr ute ;) I vintras var det Missans tur och hon bestämde sig plötsligt efter närmare 20 år som utekatt för att flytta in i huset. Så nu sover hon i huset på nätterna och patrullerar stallet på dagarna. :heart

Dagens bästa måste vara frukosten med alla tre döttrarna närvarande Ingen bor hemma, en kom hem från en 1,5 års resa i Australien, NZ, Asien i förrgår, en bor i Sundsvall och den tredje bor här i stan. Bara sonen som fattades, han är kvar i Nya Zeeland. ..Men det var en mysig frukost

Eller så var det bästa den fantastiskt fina kladdkakan med ett berg av hallon, blåbär och jordgubbar, vi fick hos goda vänner till eftermiddagsfika

Dagens bästa: Jag har lyse i badrummet efter flera månaders mörker :D Inte kommit mig för att åka iväg och köpa lysrör förrän nu. Dagens bästa 2: Promenerade hem.
Nöjd med dagen. :up:

Dagens bästa är att det fanns plats kvar på kvällens skivstång som jag hade glömt boka. Det brukar alltid vara fullt. Jobbar för beach 2016! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar