Dagens bästa. Körde 42 km på en 40 väg. Och blev nästan puttat framåt av bilen bakom som tills slut kunde köra om gjorde en rallyomkörning och se där stod polisen med fartkontroll. Så nöjd jag kände mej när jag körde förbi
Karma is a bitch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens bästa. Körde 42 km på en 40 väg. Och blev nästan puttat framåt av bilen bakom som tills slut kunde köra om gjorde en rallyomkörning och se där stod polisen med fartkontroll. Så nöjd jag kände mej när jag körde förbi
JappKarma is a bitch!
Glömde du saltstenen?Hah!
Idag skulle jag köpa saltsten, åkte till Granngården.
Man har lite rea...
Jag köpte två par helskodda ridbyxor, två par sporremmar, en glittergrimma med grimskaft. För 340 kr...sammanlagt.
Nej, men jag glömde isolatorerna som jag skulle ha köpt och det var ju nästan lika illa. Nytt besök någon lunchrast till veckan verkar komma på programmet.Glömde du saltstenen?
Vet inte om det är rea i alla butiker; den jag var till, ska stänga om ungefär en månad. De har inte börjat med utförsäljning än men jag misstänker att det kan bli snälla priser på saker och ting om ett par veckor.Jaha du @kryddelydd då kanske man borde ta ett varv till granngården då
Men grattis, vad roligt!Dagens bästa, jag vågade söka ett jobb som jag var sugen på, fick jobbet och sa upp mig från min trygga anställning. Imorgon börjar jag på mitt nya. ( högre lön, mer semester, bättre tider, cykelavstånd )