Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lämnat hästtransporten på verkstad.
Det i sig är väl inget nöje men att ringa till verkstaden och ha två veckor på sig och få höra "kom med den när du vill så fixar jag den vilken dag du vill" är väldigt trevligt.
Så ställde den på verkstaden i morse och ska ta med den hem efter jobbet idag. Omväg på ca 25 meter mot min normala jobb-väg.

Dagens bästa är att jag äntligen har tagit mig tid att rensa upp och strukturera en av mina akter på jobbet där ingenting legat i ordning. Det har tagit mig nästan hela dagen och varit sjukt astråkigt men nu är det så bra ordning att jag bara måste öppna mitt aktskåp och beundra den med fem minuters mellanrum. Bara två kaosakter kvar, sedan kan jag leva lycklig här på kontoret. Jag älskar när det är strukturerat och alla papper införda i innehållsförteckning!

Extrapris på ben & jerrys på ica maxi den här veckan :d
Jag var dit tidigare i veckan men hittade bara en glass då som verkade lockande. Favoritsorten var slut. Ikväll stannade jag till där igen och då fanns favoritsorten! Jag köpte alla jag såg, vilket var 7st... Såå nu står det 7st favoritglassar i frysen :banana: :banana: :banana:

(det blev ungefär 120kr billigare än om jag köpt dem till vanligt pris, och 7 glassar kommer jag absolut äta i framtiden oavsett pris)

Åkte tunnelbana hem från landet med kissen, snett mitt emot oss sätter sig en tjej med hund.Min katt är upptagen med att titta ut genom fönstret och bryr sig inte, hunden parkerade sig under sätet och jag och hundens matte hade en trevligt spontan pratstund djurägare emellan. :)

Dagens bästa var grannbondens hundar som kom farande som två yrväder när vi skulle hämta halm där i eftermiddags. En tax och en bordercollie som inte visste till sig av glädje över att det kom besök! Jag fick hålla hundar så att mitt sällskap kunde manövrera bort till ladan utan att köra över någon. Viftande svansar, kliande på magar och värja sig från hundkyssar. "Hello, we have just met and I love you!" liksom. Det finns ingen som är så glad som en glad hund! Utom möjligtvis två glada hundar. :love:

Gick in på en nyöppnad underklädsbutik för att enbart kika lite på utbudet. Blir erbjuden att få bli mätt för att se om jag har rätt BH-storlek, säger att jag är ganska säker på mina A-kupor, men tjejen var inte lika övertygad. Vilket hon hade helt rätt i, för jag har tydligen 70C! Bh:n satt som stulen och det slutade även med att jag köpte hem lite nya trosor i ren lycka!

Har varit nöjd med min kropp i helhet, men alltid varit osäker på mina bröst, men fick idag en sådan självförtroendeboost att jag ska köpa en bikini att ha på Gran Canaria! Har aldrig haft en bikini förut, och hade inte aning om att mina bröst faktiskt är väldigt fina.

Mvh
Nöjd skrytmåns.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset