Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa, dekalen blev grymt snygg på lastbilen! :love::love::heart
11951044_1052895074741338_2143080090_n.jpg

Dagens bästa är att jag hade min sista arbetsdag idag och nu väntar jag istället på bebisleverans om två månader :love:

Dagens andra bästa är att trots att jag "bara" var sommaranställd så blev jag ändå avtackad med tårta och fick en blomma, för att jag varit väldigt uppskattad i sommar och citerat av chefen - en klippa.

Dagens tredje bästa var att hon sen sa att vill jag ha sommarjobb nästa sommar så är det bara att ringa ett samtal :bump:

Å dagens fjärde bästa är att kladdkakan just i denna nu står och svalnar innan det är dags att hugga in :d

Dagens bästa är att jag har fått min absoluta drömpraktikplats inför våren och kommer få arbeta med jämställdhetsintegrering i myndigheter. Känns så sjukt fantastiskt för det här är liksom exakt det som jag ville att min utbildning skulle leda till. Hurra för det!

Dagens bästa var vovvens veterinär som trots att hen är hemma och sjukskriven hela denna månaden fortfarande ville ha hand om min hunds fall för uppföljning av resultat av prover som tagits.
Så hen ringde idag trots sin sjukskrivning och skulle även ordna med det som behövdes nu efter resultaten kommit även om hen kunde lämnat över till kollega.

Tack tack tack :bow:

Trodde jag hade akut slut på rena badhanddukar men öppnade en annan byrålåda och där fanns tre rena! :up: Även småhanddukar finns så "måste" inte tvätta nästa vecka. Skönt. :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 165
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar