Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dagens bästa är att jag hade min sista arbetsdag idag och nu väntar jag istället på bebisleverans om två månader
Dagens andra bästa är att trots att jag "bara" var sommaranställd så blev jag ändå avtackad med tårta och fick en blomma, för att jag varit väldigt uppskattad i sommar och citerat av chefen - en klippa.
Dagens tredje bästa var att hon sen sa att vill jag ha sommarjobb nästa sommar så är det bara att ringa ett samtal
Å dagens fjärde bästa är att kladdkakan just i denna nu står och svalnar innan det är dags att hugga in
Dagens bästa är att kvinnan före mig i kattungekön inte dök upp idag på bestämd tid. Uppfödaren skulle höra av sig ifall kvinnan inte hörde av sig inom kort. Hon står trots allt innan mig i kön, men nu finns hoppet att jag får köpa den där ungen jag vill ha.
Dagens bästa är att min egen uppfödning blev trea i 1,50 hoppning vid elittävlingar i helgen. Det är hennes andra 1.50 och hon har nollat i båda, förra gången precis utanför placering. Helt fantastiskt!
Dagens bästa är att jag har fått min absoluta drömpraktikplats inför våren och kommer få arbeta med jämställdhetsintegrering i myndigheter. Känns så sjukt fantastiskt för det här är liksom exakt det som jag ville att min utbildning skulle leda till. Hurra för det!
Varit ner i grovsoprummet med bl.a. några kassar tidningar. Det ser genast mer städat ut här i lägenheten.
Promenerat och fått lite sol, handlat, postat vykort.
Känns som en bra dag.
Dagens bästa var vovvens veterinär som trots att hen är hemma och sjukskriven hela denna månaden fortfarande ville ha hand om min hunds fall för uppföljning av resultat av prover som tagits.
Så hen ringde idag trots sin sjukskrivning och skulle även ordna med det som behövdes nu efter resultaten kommit även om hen kunde lämnat över till kollega.
Trodde jag hade akut slut på rena badhanddukar men öppnade en annan byrålåda och där fanns tre rena! Även småhanddukar finns så "måste" inte tvätta nästa vecka. Skönt.
Dagens bästa är att jag har lyckats boka en dressyrträning med en tränare som jag gärna vill rida för. Det blir aptidig avfärd imorgonbitti men det är det värt!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Skola & Jobb
Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd.
För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Ja!
Skulle gärna publicera delar av mina journaler i en bok som jag själv skriver för då kan jag skriva in rättelser och kommentarer. Du...
Skola & Jobb Jag har läst om flera exempel att när någons barn får npf-diagnos så märker en förälder under utredningen att vänta … det här stämmer in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.