Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa var gårdagen. För första gången på många år (efter en mycket ohälsosam relation, uppslitande separation och trassel med barn och deras pappa som består) så kände jag mig som en människa. Stabil, glad och pigg, samtidigt. Underbart, vet att det kan vara mycket övergående och passade på att njuta. I dag betydligt mer svajigt, men ändå :)
Jättebra att du kunde uppmärksamma och njuta av den känslan. :)

Jättebra att du kunde uppmärksamma och njuta av den känslan. :)
Visst var det! @Emiro Nu är nämligen ordningställd och det är som vanligt igen. Men! Dagens bästa var att få komma hem med 13,5 åriga hunden från veterinären med bara medicin och orden "det här ska bli bra". Varje gång de blir dåliga tror man ju att slutet är nära, men vi får njuta av henne lite till <3

Dagens bästa var nog ändå att gå igenom bilderna från gårdagens tävling och konstatera att flera av dem blev bra. Jag brukar vara skeptisk till mina bilder, men nu känns det som om de var helt ok :)

Gick iväg med kartonger och plastförpackningar till återvinningen. Känner mig nöjd, brukar samla på mig minst 5 kassar innan jag kommer iväg men nu var det bara 4 (2 kvar hemma). Var till apoteket också när jag ändå var i krokarna, sen handla lite o promenerade hem. Skönt att få lite gjort. :up:

Gårdagens bästa var körövningen på vännen :D Har fått bortprioritera kören det senaste, men igår gick jag dit och hade jättekul! Min vän (som är körledare) blev jätteglad att se mig, och fick många kramar av de andra i kören :)

Dagens bästa hoppas jag blir kvällens ridlektion :p Hoppas på att få en häst som kan peppa mig lite i ridningen då det inte känts helt bra denna terminen!

Dagens bästa är att barnbarn nr 2 bestämde sig för en stund sedan att säga hej till världen idag

monkey-facebook-sticker_zpsekujcukk.png

En till dotterson har jag fått :love::love:

Dagens bästa: Släpade mig iväg på promenad fastän jag inte hade lust, flåsade mig uppför en backe och kände mig så nöjd där uppe på toppen.

entrainement-gym-45.gif

Dagens: Plockat ihop alla kartonger som låg huller om buller och varit till återvinningen med två kassar. Lägenheten känns mycket luftigare nu, fastän det fortfarande är stökigt.

Idag har vi fått chokladbollar och hembakt smaskig kaka och havrekakor med choklad på fikat på jobbet.
Dock i kombination med intelikabra i form av två arbetskamrater som gör sista arbetsdagen (de får inte förlängt pga arbetsgivarens dåliga ekonomi med över 300 uppsägningar som resultat).

Dagens bästa var en 2-timmars promenad i skogen med hundarna. När vi gick hemifrån var det riktigt gråmulet och tråkigt väder men när vi var halvvägs sprack det plötsligt upp och blev väldigt soligt och fint :) gjorde helt klart min dag!

Måndag morgon på jobbet och möts av en stor tallrik med nutella-bollar på mitt skrivbord som min bakglada kollega har bakat i helgen.

Supergoda och har ätit alldeles för många.. :love:

Blev specifikt headhuntad och är således med annat jobb och börjar typ på onsdag
sleep.gif

Och nej, lungorna är inte riktigt friska än, men att försörja en tonåring och mig själv att är inte så görbart på sjukpenning, så jobb blir det ändå och givetvis då i en svartmögelfri miljö så att lungorna kan fortsätta läka i sakta mak från den otrevliga exponeringen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA