Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa eller i varje fall skojigaste är lokaldelen av telefonkatalogen. Har ju flyttat och den kommun jag hör till är väldigt liten. Så liten att telefonkatalogen består av 20 sidor :) och det är en liten katalog, 20x10 cm (eller nåt). Det är så gulligt att de bemödar sig med att göra en öht :D

Dagens bästa var att jag fick träffa favvokusinen med dotter :D Emma tycker tydligen om mig eftersom hon klappade händerna åt mig, enligt hennes mor :rofl: När hon satt i mitt knä hann jag se till att hon inte fick tag i glasögonen, det är tydligen annars en populär hobby att rycka glasögon. Hon är född en vecka innan midsommar :)

Dagens bästa är att jag shoppat precis de friluftsbrallorna jag kikat på i snart ett år, till halva priset. Jag kan inte ens komma ihåg när jag köpte ett nytt klädesplagg sist ;)

Dagens bästa var att det fortfarande var ljust ute när jag gick hem från jobbet idag :D Tog en trevligt promenad med en vän, två ponnys, två hundar och två barn på kvällen med!

Dagens bästa, fick höra av en kollega på jobbet att han hade pratat med en annan kollega i fredags och att den han pratat med hade "skrytit" över mig att jag gick att lita på, lär mig fort och aldrig klagar. Kollegan som berättade för mig sa även att den andra kollegan sällan "skryter" om andra, så jag får känna mig hedrad. Känns bra att göra ett gott intryck samtidigt som jag gör ett bra jobb. :)
Fick även höra ute hos en kund som hjälpte mig i fredags (var där idag igen) och då berättade han att även om det hade varit lite irriterat att hjälpa mig, så bara för att jag var så glad gjorde det hans fredag, så nu har jag gjort ett intryck även där. Den lönar sig att va glad oavsett vad som händer. :)

Att jag har bokat in en dressyrlektion till med min gamla tränare.
Hm.. det blir andra lektionen i nutid med henne. Då kanske hon inte längre är min gamla tränare utan min tränare, punkt. ? :D

Att trots svarta pärlan (min bil :love:) får ytterligare service idag (och igår) så är det bara besiktningen på lördag. Sen rullar hon efter 6 månaders vila :love: :bump:

Tog cellprov, och test för HPV virus! :wtf:Hittas inget är nya rön att jag kan vänta fem år till nästa gång! (Iallafall i norge) :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 079
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II