Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avstämningsmötet med försäkringskassan :) Har en klok och vettig handläggare och en super rehabsamordnare, så jag gick därifrån med stärkt självförtroende. Kommer vara sjukskriven ett tag till, men känner att det finns stöd och hjälp när jag ska abetsträna igen och att jag inte är något hopplöst fall :)

Dagens bästa var en fantastisk skogstur i snön med hästarna och två vänner :)
Ganska nöjd med att jag skall hem till dejten/flörten (ny sen igår!) när han kommer hem från jobbet ikväll :D Smidigt att bo grannar :angel:
Uuuh!:D Berätta!:D Grann-flört!

Dagens bästa var att jag träffade en vän idag och vi skrattade så himla mycket!

Dagens bästa (och andra dagars bästa) är min man!
Höll på att skriva pojkvän, men han är definitivt inget annat än man, så nu blev så.

Han är världsbäst på att banne mig allt. Nästan. Jag är impad av honom!
En sak är han kass på och det får han höra ibland oxå :p

Dagens bästa är att jag kunnat ta en promenad utan att få ont, hunden är lycklig för han fick dra pulkan på sgda promenad och vi har äntligen fått vettig vinter!

Alltså detta var så roligt, måste ju bara dela.
Någon typ telefonförsäljar-aktigt ringer min morfar 90+ och frågar efter adressen till min mormor. Han svarar att han inte riktigt vet gatan med att det slutar på Himlen (som i typ stad/land). Telefonförsäljaren förstår inte :idea:. Morfar förtydligar; ja alltså jag vet inte riktigt hur gatorna (fast på breeed värmländska :D) är där uppe i Himlen, men det är där hon är i alla fall :grin:
Telefonförsäljaren är ännu mer :confused: innan morfar snällt förklarar att mormor varit död i fem år.. :o :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 052
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror