Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love: Idag gnäggade min nya häst åt mig för första gången. Ni vet sådär lågt att det nästan bara är näsborrarna som vibrerar... Hon är så go..
Det var mitt dagens bästa, helt klart!

(Varför hamnar smileysarna först i inlägget när jag skriver på mobilen, någon som vet?)

Att jag har bokat in en dressyrletion för min gamla tränare. Det blir en lång resa men det ska bli så kul att träffa henne igen!

Dagens bästa är att jag red idag (inte ofta man får göra det med skadad häst).
"Dressyrred" två galopp-araber. Den ena skötte sig jättebra, knappt mer än inriden och aldrig varit i ridhus innan och den andra var som en dansande dröm på moln :love:
Visst bockade de lite båda två men vad katten, jag satt ju kvar så så illa var det inte ;)
Med en pilot som inte ridit regelbundet på ehhh... just det, och två "oskolade" hästar så skötte vi oss alldeles utmärkt bra :bump:

Dagens bästa,

Pappa kom på besök och hade med sig sin gamla 90 madrass som han inte behöver längre, så nu har jag äntligen en komplett 180 säng igen.
Sedan longerat pållan med fokus på röstkommandon och som avskrittning lät jag henne gå lös och hon följde mig vart jag än gick. :D

Absolut bästa som har hänt idag!

Skulle hämta min 6-åring från fritids innan och säger att jag letar efter x.

-Jag är hennes mamma.

-Jaha. Jag trodde du var hennes storasyster :rofl:

Men tack så mycket snälla fröken :love:
Nu känner jag mig ung igen :D
Fyller 30 i år.

Att jag äntligen gjorde slag i saken.
Något jag kikat på åtskilliga gånger under årens lopp.
Jag har idag gått på en prova-på-självförsvar.
Kan säga att jag nog kommer att få en aning träningsvärk, känns det som.

Att jag äntligen gjorde slag i saken.
Något jag kikat på åtskilliga gånger under årens lopp.
Jag har idag gått på en prova-på-självförsvar.
Kan säga att jag nog kommer att få en aning träningsvärk. känns det som.
Gårdagens och lördagens bästa; en foxkurs med trevliga deltagare och duktiga ledare.
Att få dansa en hel helg...:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 047
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd