Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens bästa var en dressyrträning på en av klubbens hästar som varit iväg på tillridning, var jättekul!

Dagens bästa, all kärlek, tröst och stöd. Igår fick våran lilla 14-åriga chihuahua somna in och det värmer så mycket med all omtanke mitt i sorgen. :love: Grin blandat med skratt, sorg men gladje över fina minnen. Det är skönt att inte vara ensam i denna enorma smärta.

Dagens bästa är att jag vaknade och steg upp före 8 och har varit på två promenader. :) Dessutom har jag mindre ont i ryggen, förmodligen tack vare att jag promenerat varje dag sen tisdag.

Två dagens bästa. Det första var att träffa min häst första gången på tre veckor och vår skogstur.
Dagens andra bästa var nyss när jag kom hem till katten, som varit hemma med tillsyn av en kompis när jag varit borta över helgen. Han blev så glad och det är svårt att känna sig mer uppskattad!

Jag bakade matbröd igår. När jag tagit brödet ur ugnen lindade jag in ett i en bakduk och knallade över till gästhuset där jag har hantverkare boende.

De blev så överraskade och glada. Wow och tack så mycket sa den ena killen flera gånger. Han lindade upp brödet och luktade på det och sa wow en gång till. Jag blev riktigt lycklig över att han blev så väldigt glad. Det följde mig hela kvällen och var de första jag tänkte på när jag vaknade nu. Tänk att lite hett bröd kan ge sån glädje.

Jag hade ju bara tänkt det som lite tack för att de ska bära ut spis åt mig ikväll.

Gårdagens bästa var att en som jag fått kontakt med på ett forum och senare facebook skrev och frågade om jag vill ses. Så i veckan ska vi ta en fika. En blivande vän kanske... :banana:

Mitt dagens bästa var promenaden till simhallen och sedan 30 minuter i bassängen. Det blev 50 längder på kortbanan, så det var många vändningar för att få ihop 800 meter. Sen promenerade jag hem= Egentid medan mannen passade barnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 119
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II