Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hello happy friday! Dagens bästa är samtalet om att jag är kallad till intervju på ett företag som jag väldigt gärna vill jobba på! :)
Dagens bästa nummer två är slappekvällen hos A ikväll. :)

Dagens bästa är att jag blev kallad till en till arbetsintervju, så inom loppet av bara några dagar så har jag efter tfnkontakt blivit kallad till 2 ev blivande ag och det är ju ett litet steg i rätt riktning för att bli med jobb :up:

Konkurrensen är rätt hård dock, men ändå :)

Älskar denna tråden :love:

Dagens bästa är att jag lyckades få ut ena ponnyn när de andra stod vid grinden (de tycker inte om varandra). Sen red jag en liten tur och det det skitbra!
Och för att avsluta det hela så testade jag ändra rutiner vid insläppet så jag tog min andra ponny ihop med en annan häst och det gick super :banana:

Dagens bästa är att jag har hunnit beta av alla punkter utom en på dagens att göra-lista, men dagen är ju inte slut så jag kommer hinna med även sista punkten på listan och kan gå och lägga mig med gott samvete. :)

Dagens bästa är att den snart är slut. Eller, det absolut bästa är nog de snygga jeansen jag köpte. Vilken rumpa jag fick i dem.

Dagens bästa är helt enkelt SM-guld SM-guld SM-guld! :banana: :love: :bump: :love: :banana:

Malmö FF - lätt bäst i serien!

m21.jpg

-Vackra Vessla katten. Kom inte då jag öppnade dörren och lockade, men behövde bara gå till grannen Stig tre minuters promenad härifrån och locka igen så kom hon glatt springande.

Dagens bästa är att jag kunde finnas för min dotter när hon verkligen behövde mig för en stund sedan. Jag vill tro att det gjorde skillnad för henne.
Ibland, fast bara ibland är det tur att jag inte kan sova så bra så att jag är vaken lite närsom på nätterna. Som nu när klockan var fem på morgonen här och elva på kvällen hos henne.

Dagens bästa är att jag kunde finnas för min dotter när hon verkligen behövde mig för en stund sedan. Jag vill tro att det gjorde skillnad för henne.
Ibland, fast bara ibland är det tur att jag inte kan sova så bra så att jag är vaken lite närsom på nätterna. Som nu när klockan var fem på morgonen här och elva på kvällen hos henne.
Jag är säker på att det gjorde skillnad. Ingen är som mamma när man behöver stöd eller tröst. Hoppas att det ordnar sig/kommer att ordna sig vad det än var.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 026
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 733
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar