Dagens bästa...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite tidigt än för att egentlgen säga något om dagens bästa men det blir nog svårt att toppa det som just hänt.
Gårdagens bästa var att grävaren var hemma (när jag var på jobbet) och grävde för fiber. De följde inte det som de fått order om eftersom de nog precis om jag ansåg att det ar rätt korkat att gräva genom ett buskage utan valde enhelt annan väg. Mina fina buskar är hela och det är bara lite gräsmatta som är skadad :bow:
Idag har jag fått löfte om att imorgon ställa av min transport hos de som har min 1-åring inakorderad på lösdrift för att hämta häst och transport på fredag. Det löser troligen alla de probem jag haft med att få tiden att räcka till för hämtning av hästen och en tupp jag bokat. :bow:

Dagens bästa är att jag tömkörde min sambos häst och det gick så himla bra och vi hade jätte roligt!

Dagens bästa är att jag fortfarande är så glad över gårdagens bästa!
Dessutom så skrittade min son min foderhäst igår på ridbanan. De tränade halter och svängar och det gick jättebra. Så himla gulligt att se hur gamla halvblods tanten (21 år) försiktigt kliver runt med den lilla ryttaren(7år) på ryggen. :love:

Detta borde egentligen ligga under kategorin "förjävligt" men det är faktiskt lite humor i det.

I detta nu. Jävla lifestyle alltså. Önskar att jag hade ett glas vin för att stärka mig. Har ställt in ett viktigt möte med en moderedaktör idag pga "ehhh sjukdom".... :cautious:

10723798_299107486961635_580101609_n.jpg

Sprang in på apoteket i morse när det öppnade med "lätt" panik.
"Hej jag behöver ehhh lusmedel"
Kvinnan i kassan: " Ok. Är det dina barn som är drabbade?"
Jag: "Öhm ja precis!"
Kassörskan: "Då ska du använda det här mildare preparatet, lämpligt för barn"
Jag: "Ehm nä alltså de är inte så känsliga. Jag tar detta, tre paket tack".
Kassörskan: "Hm ok...."

Hennes min var typ obetalbar :angel::rofl:

Dagens bästa är att jag har lite ensam tid hemma ikväll, det ska bli mysigt. Jag ska rida, pyssla med alla hästarna och titta på Idol.

Dagens bästa är att jag flyttade på kattmöbeln som stått framför vinstället och hittade en bortglömd flaska rötjut. :love:Visserligen en typ som inte är jättegod, but still! Nu slipper jag ödsla amarone-vinet på en enkel fredag.

/FrauleinLeo som behöver göra en ny Tysklandsresa.

Idag ska vi hämta hem min yngsta connemara efter en månad på inridning :D Först ska inridaren tömköra henne ett pass för Anders Eriksson, jag är inte riktigt i form för det än.

Och så kunde jag äta lågkalorikräm :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 735
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar