Black smith fick alltså flest röster? Jag kollade att det var Pegasus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var bra med att en god dog? Hänger inte riktigt med på vad du menar?Som dog nu alltså! Ok det var ju iofs bra
Hoppas nästan själv på att bli käk för är mer än lovligt förvirradNä inte jag heller. Hoppas hänga med bättre imorgon... och så det klassiska "om jag överlever natten då" .
Trodde att Pegasus dog ju!Vad var bra med att en god dog? Hänger inte riktigt med på vad du menar?
I tråden ja. Men vi har fårulven som röstar dolt och så följaren, som ju därmed inte väljer själv vem den ska rösta på.Black smith fick alltså flest röster? Jag kollade att det var Pegasus
Men är Pegasus63 god alltså? Finns väl bara ett gäng som vet det helt säkert. Och det sätter inte dig åt det goda hållet i så fall...Trodde att Pegasus dog ju!
Det här var ju ändå intressant tänkte jag först. Men, jobbigt när det är både en god och en ond röst som inte räknas i tråden, och så en god och en ond dold. Så svårt att veta nånting? Surt att det var BSF som rök, hade varit mer intressant att veta LenaHs eller Pegasus roll.
Varför tror du att Pegasus är god?Men är Pegasus63 god alltså? Finns väl bara ett gäng som vet det helt säkert. Och det sätter inte dig åt det goda hållet i så fall...
Du tycker det var bra att Pegasus överlevde och att goda BSF dog? Trots att du själv röstade på Pegasus?Trodde att Pegasus dog ju!
Så det kände du dig säker på att det skulle bli så med andra ord?Trodde att Pegasus dog ju!
Ja!!Så det kände du dig säker på att det skulle bli så med andra ord?
Men det att Pegasus var god, var inte det för att hon trodde att han dog och var god? Dock får jag inte ihop det med vad som var bra.Alltså, känns som du snurrar till det nu @karamelldrottningen
Hänger inte riktigt med. Du missade att det finns dolda röster, goda lyan lägger väl också en. Och du skrev att Pegasus63 är god. Det gör ju att du själv inte kan vara helt god.
Har jag inte skrivit !!Alltså, känns som du snurrar till det nu @karamelldrottningen
Hänger inte riktigt med. Du missade att det finns dolda röster, goda lyan lägger väl också en. Och du skrev att Pegasus63 är god. Det gör ju att du själv inte kan vara helt god.
@karamelldrottningen ?Du tycker det var bra att Pegasus överlevde och att goda BSF dog? Trots att du själv röstade på Pegasus?
Pegasus är alltså en Sigrid och bybo
Men alltså vad är detta
Nej, Blacksmithfarm
Som dog nu alltså! Ok det var ju iofs bra
Black smith fick alltså flest röster? Jag kollade att det var Pegasus
Alltså här är dina inlägg och @Ceta du får veta att det är bsf som dör och du konstaterar att hon är god och död vilket är bra skriver du.Trodde att Pegasus dog ju!
Ceta är väl inte ens med i leken vad jag vet?Alltså här är dina inlägg och @Ceta du får veta att det är bsf som dör och du konstaterar att hon är god och död vilket är bra skriver du.
Men antar att du menade karamelldrottningen. För jag har liknande funderingar kring henne i så fallCeta är väl inte ens med i leken vad jag vet?