Corona i stallet - Ulvlek

Det här var ju ändå intressant tänkte jag först. Men, jobbigt när det är både en god och en ond röst som inte räknas i tråden, och så en god och en ond dold. Så svårt att veta nånting? Surt att det var BSF som rök, hade varit mer intressant att veta LenaHs eller Pegasus roll.

Det här var ju ändå intressant tänkte jag först. Men, jobbigt när det är både en god och en ond röst som inte räknas i tråden, och så en god och en ond dold. Så svårt att veta nånting? Surt att det var BSF som rök, hade varit mer intressant att veta LenaHs eller Pegasus roll.
Men är Pegasus63 god alltså? Finns väl bara ett gäng som vet det helt säkert. Och det sätter inte dig åt det goda hållet i så fall...
Varför tror du att Pegasus är god?

Edit råkade få med extra citat här

Alltså, känns som du snurrar till det nu @karamelldrottningen
Hänger inte riktigt med. Du missade att det finns dolda röster, goda lyan lägger väl också en. Och du skrev att Pegasus63 är god. Det gör ju att du själv inte kan vara helt god.

Alltså, känns som du snurrar till det nu @karamelldrottningen
Hänger inte riktigt med. Du missade att det finns dolda röster, goda lyan lägger väl också en. Och du skrev att Pegasus63 är god. Det gör ju att du själv inte kan vara helt god.
Men det att Pegasus var god, var inte det för att hon trodde att han dog och var god? Dock får jag inte ihop det med vad som var bra.

Dag DL2 - 21.30
18.24 cirkus röstar på Pegasus63
19.26 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63
19.33 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
19.47 glömmerallt röstar på Pegasus63
20.12 Elo röstar på LenaH
20.18 Pegasus63 röstar på cirkus
Niyama röstar på LenaH
snurrfian röstar på Blacksmithfarm
LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 hemlig röstar på Blacksmithfarm
21.20 qitis röstar på LenaH

Blacksmithfarm bybo

Pegasus är alltså en Sigrid och bybo O_o

Men alltså vad är detta :arghh:

Nej, Blacksmithfarm :)

Som dog nu alltså! Ok det var ju iofs bra 😅

Black smith fick alltså flest röster? Jag kollade att det var Pegasus :confused:

Trodde att Pegasus dog ju!
Alltså här är dina inlägg och @Ceta du får veta att det är bsf som dör och du konstaterar att hon är god och död vilket är bra skriver du.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 578
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar