Ja men den skickar väl paket på dagen?Brevbäraren blev käk inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men den skickar väl paket på dagen?Brevbäraren blev käk inatt
Oavsett vad hon skickat, om hon skickat nåt.Iofs. Vågat värre att skicka något dylikt till cirkus 2 (tidigare bollen ) kan jag ju också tycka i så fall om du menar info
Aha Men att skicka till bollen som då inte hade varit inne? Det känns ju märkligtMen kan inte heffa ha hunnit skicka innan hon käkades? "Gör sitt val innan dagDL och de delas ut vid natt DL före käk. Paketen innehåller sia, spioninfo och förhäxning (rösten räknas inte)"
I och för sig vågat att skicka till nån hon inte kände till rollen på.
Tycker ändå att just bollen numera cirkus 2 är osannolik mottagare. Däremot om någon som följde cirkus 2 s röst idag kan ha fått paket innan dagdl igår låter jag vara osagtOavsett vad hon skickat, om hon skickat nåt.
Det är det jag menar. Så undrar hur cirkus2 kan känna sig så säker på Pegasus63.Aha Men att skicka till bollen som då inte hade varit inne? Det känns ju märkligt
Tre menade jag, det blev ju fyra med @cirkus själv, sorry.Vilka fyra spelare spelare menar du? Resten av inlägget begriper jag inte.
Jag röstade på bsf. Märkligt att du läser mina andra inlägg men inte det där jag röstar?Sorry, har ingen koll på röstningen. Står vid spisen.
Jaha, ja jag är då inte säker på någons godhetTre menade jag, det blev ju fyra med @cirkus själv, sorry.
Du, @Blacksmithfarm och @karamelldrottningen
Det har jag säkert läst men kommer inte ihåg. Skummar igenom och kollar mest på när jag blir citerad.Jag röstade på bsf. Märkligt att du läser mina andra inlägg men inte det där jag röstar?
Ingen som protesterar mor röstlistan?
Vad menar du?Pegasus är alltså en Sigrid och bybo
Men alltså vad är detta
Nej, BlacksmithfarmPegasus är alltså en Sigrid och bybo
Men alltså vad är detta
vad menar du med detta?Pegasus är alltså en Sigrid och bybo
Som dog nu alltså! Ok det var ju iofs braNej, Blacksmithfarm
Nä inte jag heller. Hoppas hänga med bättre imorgon... och så det klassiska "om jag överlever natten då" .