Nu finns det ju några alternativ på saker som kan ha hänt:
Oavsett så är nån av rösterna på Pega fejk och tillhör antingen fårulven eller följaren. Eller både ock.
Det betyder att antingen så fick BSF en röst från antingen fårulven eller följaren (eller båda) och fick flest röster, eller så blev det lottning mellan BSF och antingen LenaH eller Pega. Jag tror inte att lottning mellan alla 3 är trolig även om den är möjlig (om Pega är en av de med fejkröst)
Det känns som om lyan har försökt rädda Pega, vilket borde innebära att han är ond. Nu deltog ju ja i möjligheten att få honom fri, iom att ett par andra hängde på min röst på LenaH (som absolut inte är godförklarad av detta).
Någon (eller två av) av Cirkus, Karamelldrottningen och Glömmerallt är fejkröstare av någon sort. IOM att Pega blev räddad och en god åkte så misstänker jag fårulven snarare än följaren. Speciellt om Pega är ond. Då är minst en av dem också ond (antagligen dock inte alla 3).
Är en av rösterna på Pega fårulvens då ligger antagligen den riktiga rösten på BSF, vilken säkert förstärkts av att andra onda röstat på BSF också. Speciellt eftersom rösterna på BSF kom ganska kompakt och i slutet av röstningen. Kan det vara så att LenaH, Snurris och antingen Cirkus, Karamelldrottningen eller GA är sitter i lyan?