Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu är jag hemma i sverige just för att sälja ponnyn men också min lägenhet pga strul med hyresgäst.
Men åker tillbaka till oz om 10 dagar igen
Hänger yttre tömmen bara rätt över ryggen? Duktig ponny! Och färgglad
Här går tankar på högvarv. En vän sa något för drygt en vecka sedan som verkligen fick mig att inse att tiden kanske snart inte är på vår sida längre. Att Gedion faktiskt snart kan vara gammal "på riktigt". Jag vet inte vad jag ska göra när den dagen kommer
@LadyCovergirl Grattis till fina resultat. Såg rosetterna och applåderade lite för mig själv tidigare idag Kul när gamlingarna är fräscha! Ni är ruskigt fina också
Hihi, kul att vi kan glädja dig på avstånd (Dock anser jag att jag ser ut som en köttbulle men vår outfit är iofs väldigt fin )
Jag har till och med berättat för min pojkvän att det gick bra för dig idag Köttbulle håller jag verkligen inte med om! Själv ska jag prova att rida i mina vita ridbyxor i veckan, de måste ha krympt i garderoben tillsammans med tävlingsskjortan för jag kan bannemig knappt andas när jag knäpper dem
Haha, vad sa han då?
Jäkla kläder till att krympa! Du får sträcka ut dem innan tävlingen
Ungefär vad han alltid säger när jag pratar om hästar. "Hah. Vad kul". Vi har inte riktigt samma intressen om jag säger så, men han lyssnar snällt
Ja, det får bli så tror jag! Får väl knata runt i byxorna här hemma och se om jag kan töja ut dem lite till!
Slänger in en liten fråga här. Jag har ögonen på en swb/connemara som är 3 år. Hon är nu 151 cm hög (mamma 165 cm och pappa 141 cm) hur mycket mer tror ni hon växer? Har inte alls koll på rasen connemara men har hört att den växer ganska länge?