Som jag misstänkte och kommer ihåg från när jag stod i det stallet förra gången med andra ord. Jag vet ju att det finns en anledning till att jag vill ha ridhus nära...
Då hade vi möjlighet att åka iväg någon dag i veckan men det blev ändå inte att jag gjorde det och jag är rädd för att jag inte skulle göra det nu heller...
I övrigt trivs vi ju så himla bra men jag känner själv hur min kropp börjar ta stryk av att ta in och ut hästar ur leriga hagar som sen är hårda och knöggliga (och med mina balanssvårigheter är det ju verkligen inte lätt). Så jag har börjat titta mig om efter stall där alla in och utsläpp alla dagar i veckan ingår och inte bara på vardagar, plus att möjligheten till att på sikt kunna köpa mockning också kommer vara intressant....
Men som sagt, jag får nog dessvärre lägga till att ridhus måste finnas på min lista för att jag ska kunna rida det halvår jag faktiskt behöver ridningen som allra mest....
För det är kanske inte hållbart om man tex saltar och underhåller en paddock? Den kanske inte håller för ridning då i alla fall?